Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Що можна і не можна робити під час SEO-розкрутки сайту: чек-лист для власників

5 хв. 14-02-2020

В ході розкрутки сайту нашою компанією Webmaestro, та й будь-якою іншою, важливо виконувати певні рекомендації для поліпшення результатів роботи, щоб не нашкодити руху сайту.
У цій статті ми хочемо розповісти, що ні в якому разі не можна робити під час процесу розкрутки сайту, а які дії навпаки прискорять попадання сайту в ТОП видачі. А ще опишемо типові помилки контент-менеджерів та веб-майстрів.

Що не можна робити під час розкрутки сайту?

Якщо будете дотримуватися наступних порад, то істотно спростите роботу SEO-фахівця:

  1. Не видаляйте самовільно сторінки на сайті (картки товарів, послуг, сторінки категорій і т.д.)!
    Це правило діє для всіх оптимізованих сторінок. Чому? Всі сторінки проскановані Google-ботом і збережені в індексі. Видалена сторінка не відразу зникає з пошукової видачі, і коли користувач перейде на сайт, то побачить помилку 404 (Сторінку не знайдено):
    Сторінка 404
    Це загрожує погіршенням поведінкових факторів і, відповідно, песимізації сайту в очах пошукових систем.
    Якщо ж у Вас закінчився певний товар (або Ви перестали надавати послугу) — просто вкажіть, що він закінчився (відмітка «Немає в наявності», «Знятий з виробництва», «Продано», «Послугу більше не надаємо») і запропонуйте інший, аналогічний або схожий замінник.
    Позначка - Немає в наявності
  2. Не змінюйте самовільно оптимізовані мета теги!
    Щоб розкрутка була успішною, ми впроваджуємо ключові запити в мета теги Title і Description:
    Мета теги Title, Description
    Від їхньої правильної оптимізації залежить клікабельність, а, значить, і результат роботи. Якщо Вам раптом здалося що потрібно щось терміново змінити — зверніться до наших SEO-фахівців за допомогою.
  3. Не видаляйте і не змінюйте тексти на сайті!
    Під час розкрутки категорій або інших цільових сторінок сайту ми пишемо і розміщуємо спеціалізовані SEO-тексти з ключовими запитами. І якщо ви видалите чи зміните ці тексти — сторінки понизяться у видачі, або зовсім вилетять з неї!
    Детальніше про SEO-тексти дізнаєтеся у статті «Які тексти потрібні для інтернет-магазинів?».
  4. Не змінюйте назви товарів/послуг!
    У нашій практиці була така ситуація, коли менеджер хотів заощадити свій час, і замість того, щоб створювати нові товари — просто перейменовував старі. Наприклад, був товар «Корпус масляного фільтра AUDI A3, а став «Рейка паливна BMW 3 F31»))) Ми довго не могли зрозуміти, чому падають продажі. Тому категорично рекомендуємо такого не робити!
  5. Не змінюйте URL сторінок!
    Результат від зміни URL сторінок точно такий, як і від видалення — користувачі будуть потрапляти на сторінку з помилкою 404. А ще URL сторінок також повинен містити ключові запити. Тому такі маніпуляції варто узгоджувати з нашим SEO-спеціалістом, який сам змінить URL і зробить все, щоб не втратити позиції (перенесе контент та налаштує редірект на нову сторінку).
  6. Не впроваджуйте самовільно новий дизайн сайту!
    Новий дизайн сайту може вплинути на поведінку користувачів на сайті, що має безпосередній вплив на позиції в пошуковій видачі. Адже:
    • зміниться час знаходження користувачів на сайті;
    • зменшиться кількість переглянутих сторінок;
    • зменшиться швидкість завантаження сторінок сайту;
    • збільшиться відсоток відмов;
    • постраждає мобільна версія сайту і т.д.

    Тому не варто кардинально переробляти весь функціонал сайту, потрібно намагатися максимально зберегти все: контент, меню, модулі, фільтри і т.д. Якщо ж основне завдання редизайну — оновити функціонал, то робіть це під керівництвом наших SEO-фахівців.

    Дизайн головної сторінки сайту Webmaestro у 2016 році

    Сайт Webmaestro у 2016 році

    Дизайн Webmaestro 2020

    Дизайн Webmaestro 2020 

  7. Не використовуйте тексти зі свого сайту на сторонніх ресурсах!
    Також була така ситуація, коли тексти зі свого сайту (наприклад, з головної сторінки або карток товарів) власник використовував для реклами на зовнішніх ресурсах (каталогах компаній, форумах і т.д.). Не варто такого робити, адже Ви знизите унікальність сайту, в результаті чого знизяться і позиції.
  8. Не просіть своїх програмістів заблокувати Google-ботів!
    Так))) Бувало й таке. Власник самовільно попросив свого програміста заблокувати Google-бота в файлі Robots.txt. Що це означає? Це закрило весь сайт від індексації пошуковою системою Google, тобто він повністю зник з пошукової видачі)) Як просувати такий сайт?)
  9. Не створюйте дублікати сайту на конструкторах (наприклад, Wix) або агрегаторах (наприклад, prom.ua)!
    Така стратегія не тільки не збільшить продажі, але й буде сприяти попаданню Вашого основного сайту під афіліат-фільтр. Тобто Google прибере всі сайти з видачі та залишить тільки один, причому ним може виявитися зовсім не Ваш основний сайт!
  10. Не давайте доступ до адмінки недосвідченим менеджерам!
    Ох, скільки біди можуть принести не досвідчені контент-менеджери та веб-майстри! Ви навіть собі не уявляєте! Не варто економити, коли мова йде про наповнення сайту. Краще звертайтеся до професіоналів.
  11. Не забувайте обробляти замовлення!
    Ну і найголовніше — оперативно обробляйте і відправляйте замовлення! Ніяка оптимізація не допоможе, якщо менеджери довго не зв'язуються з покупцями. Повірте, негативні відгуки дуже швидко поширюються інтернетом.

Що можна робити під час розкрутки сайту?

Якщо будете дотримуватися вищеописаних рад, то це вже значно поліпшить оптимізацію. Ну а якщо Ви виконаєте ще й наступні рекомендації, то подвоїте результати.

  1. Регулярно працюйте над розвитком сайту!
    Тобто:
    • пишіть якомога частіше корисні статті в блог;
    • додавайте нові категорії, товари/послуги і т.д. і погоджуйте їх оптимізацію з нашим SEO-відділом;
    • якщо створюєте контент самі, подбайте, щоб він був унікальним, цікавим, структурованим, без помилок, з якісними малюнками та відео.
  2. Робіть сайт продаючим!
    Проведіть юзабіліті-аналіз та впровадьте його:
    • додайте переваги Вашої компанії і продукції;
    • портфоліо;
    • відгуки;
    • сертифікати, грамоти;
    • детальні контакти з картою проїзду;
    • додайте в картки товарів інформацію про доставку та оплату, гарантії;
    • встановіть онлайн-помічник і т.д.

Висновок

Щоб просування сайту було успішним — головне всі великі зміни узгоджувати з SEO-спеціалістом. Особливо це стосується текстів, мета тегів, URL сторінок. А для прискорення процесу розкрутки важливо стабільно і регулярно працювати над його розвитком: дизайном, контентом, функціоналом, юзабіліті і т.д.
Потрібна професійна розкрутка сайту — звертайтеся!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?