Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Конверсія сайту: як визначити та збільшити?

7 хв. 08-05-2020

Якість розкрутки сайту можна визначити за допомогою різних показників. Наприклад, кількість трафіку за певний час. Але багато показників потрібно аналізувати в комплексі з іншими, тільки тоді можна побачити повну картину. Для більш точного вимірювання ефективності краще орієнтуватися на досягнення поставлених цілей. Для цього й розраховують коефіцієнт конверсії.

Що таке конверсія сайту?

Конверсія сайту – це виконання певної дії на сайті (купівля товару, підписка на розсилку, пост сторінки в соц мережі, заповнення форми, перегляд відео, використання пошуку по сайті, перехід на певну сторінку і т.п.).
Відстеження конверсії – важлива частина розкрутки сайту, без якої неможливо визначити ефективність роботи ресурсу й кожного елемента окремо. Адже сайт створюється для конкретних цілей. Трафік – це звичайно добре, але не є основним завданням. Таким чином, конверсія – це вчинена дія: покупка, оплата замовлення та ін.

Воронка продажів на сайті

Як розрахувати конверсію сайту?

Кількість конверсій не є основним показником ефективності сайту. Її можна використовувати тільки для порівняння. Слід використовувати такий параметр, як коефіцієнт конверсії – кількість переходів із загальної кількості відвідувачів (у відсотковому співвідношенні). Його можна розрахувати за наступною формулою:
Формула розрахунку коефіцієнту конверсії сайту
P.S. Дані слід брати за однаковий період часу.
Наприклад:
За тиждень на сайті було 30000 користувачів, 2563 з них зробили покупку. Коефіцієнт конверсії = 2563 / 30000 * 100 = 8,54%. Таким чином можна визначити конверсію для кожного джерела трафіку або окремого елемента на сайті (форма зв'язку, кнопка, банер і т.д.).
Благо існують безкоштовні сервіси веб-аналітики, які самостійно розраховують цей показник і надають готові дані. Найпопулярнішим таким сервісом в Україні є Google Analytics.

Коефіціент конверсії в Google Analytics

Інформація про трафік і переходи в Google Analytics відстежується за допомогою установки на сайт спеціального коду:
Код Google Analytics
Отже, для розрахунку коефіцієнта конверсії в GA знадобиться 2 показники: кількість унікальних відвідувачів та кількість цільових дій (конверсій). Перший показник буде відслідковуватися автоматично, а ось як визначаються цільові дії – це вже інше питання. Тут потрібно налаштувати такий інструмент, як «Цілі» (Адміністратор/Представлення/Цілі):
Налаштування цілей в Google Analytics
В Гугл Аналітікс є такі типи цілей:
Типи цілей в Google Analytics

  1. Цільова сторінка (Контакти, Кошик, сторінка «Дякуємо за покупку» і т.д.).
  2. Тривалість перебування на сайті.
  3. Сторінок/екранів за сеанс.
  4. Подія (реєстрація на сайті, підписка на розсилку, натискання кнопки і т.д.).
  5. Розумна ціль (можна задати власні параметри цілі).

Подивитися аналітику по досягнутих цілях можна в розділі Конверсії/Цілі/Огляд:
Досягнуті цілі в GA

Який процент конверсії сайту вважається хорошим?

Отже, Ви вже знаєте коефіцієнт конверсії сайту, але як дізнатися чи хороший він?

Не існує нормального або середнього показника коефіцієнта конверсії.

Адже він залежить від багатьох факторів: вид сайту, цільова аудиторія, вартість товарів і т.д. Але це не означає, що неможливо визначити ефективність сайту. Просто потрібно взяти за основу завдання сайту і цільових дій.

Хороша і погана конверсія сайту
Наприклад:
З контекстної реклами за місяць на сайт перейшло 500 відвідувачів. З них 80 зробили покупку. Коефіцієнт конверсії = 16%. Ми можемо визначити цінність цих 16% за допомогою суми покупок, витрат на рекламу та собівартості товарів. Якщо Ваш дохід маленький, то коефіцієнт конверсії 16% – занадто малий. Якщо ж було куплено хоч і мало, але дорогих товарів, і дохід хороший, то 16% – чудовий результат. Тепер варто подбати про його збереження та зростання.
Напевно можна сказати лише одне:

Високий коефіцієнт конверсії – в будь-якому випадку добре.

Адже він говорить про те, що Ви не тільки забезпечили великий потік трафіку, а й залучили саме зацікавлену аудиторію!

Приклади супер-конверсій (2010 рік)

Як підвищити конверсію сайту?

Позитивний вплив на конверсію сайту мають:

  • робота по залученню зацікавлених користувачів (Seo, маркетинг, таргетинг);
  • створення вигідної пропозиції (доступні ціни, висока якість, оперативна доставка і т.д.);
  • хороша працездатність сайту (відсутність технічних помилок, швидкодія, мобільна адаптація, широкий функціонал сайту та ін.);
  • сучасний дизайн;
  • продумана та зрозуміла структура;
  • постійна робота над поліпшенням юзабіліті (зручності сайту);
  • контент високої якості (релевантний, цікавий, без помилок, з зображеннями, фото і відеороликами і т.д.).

Висновок

Коефіцієнт конверсії сайту – дуже важливий показник, який допомагає зрозуміти чи правильно розкручується ресурс та чи цікавий він відвідувачам. Чим він вищий – тим краще.
А які цілі досягає Ваш сайт? Поділіться в коментарях до статті.
Якщо потрібна допомога професіоналів – звертайтеся!

Коментарі
webmaestro
Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?