SEO FAQ: 10 найчастіше задаваних питань
- Чого замовник може чекати і що насправді відбувається?
- Мені потрібно оплатити за розкрутку + за доопрацювання мобільної версії сайту. Чому це потрібно зробити якомога швидше?
- Я хочу, щоб Ви зосередилися на певних ключових запитах
- Seo-спеціаліст Webmaestro представив семантичне ядро, в якому є ключові запити з низькою і нульовою частотністю. Навіщо такі запити додавати на сайт?
- Минуло кілька місяців з моменту запуску і початку розкрутки сайту, але ніякого результату немає - трафік зростає дуже повільно і ми все ще не в ТОПі пошукової видачі
- Сайт займає непогані позиції в пошуковій видачі, але на трафіку і продажах це не відбивається
- Веб-студія Webmaestro спрогнозувала результат, сформувала вартість послуг, але не дала 100% гарантії
- У звіті зазначено певні позиції ключових слів у видачі Google. Я перевірив ще раз, а вони зовсім інші. Чому так?
- Веб-студія Webmaestro запропонувала створити і розвивати блог. Що і як туди писати? На вичитування величезного тексту від копірайтерів немає часу
- На сайті постійно щось змінюється. Це нормально?
- Хто буде наповнювати сайт статтями, новими умовами роботи, інформацією для клієнтів та інше?
У цій статті ми хочемо дати відповіді на питання, які часто виникають при замовленні у нас послуги розкрутки сайту і опишемо ситуації, через які можуть виникати розбіжності.
Чого замовник може чекати і що насправді відбувається?
-
Мені потрібно оплатити за розкрутку + за доопрацювання мобільної версії сайту. Чому це потрібно зробити якомога швидше?
Мобільна адаптація сайту - просто must have 2018 року. Це дасть переваги перед конкурентами і вплине на ранжування сайту у видачі. Адже вже понад 50% користувачів заходять саме з мобільних пристроїв - смартфонів і планшетів. А те, що ми хочемо скоріше ввести правки, означає, що ми зацікавлені в якнайшвидшому просуванні проекту.
-
Я хочу, щоб Ви зосередилися на певних ключових запитах.
Але Seo-спеціаліст Webmaestro рекомендує розширити семантичне ядро і створити нові сторінки під нього. Для цього доведеться переробити структуру сайту на ту, яка мені не підходить.
Ви не Seo-спеціаліст, тому "хочу" і "подобається" відкладіть в сторону і прислухайтеся до думки професіонала. Тільки такий підхід забезпечить зростання трафіку, а значить і Ваших доходів!
-
Seo-спеціаліст Webmaestro представив семантичне ядро, в якому є ключові запити з низькою і нульовою частотністю. Навіщо такі запити додавати на сайт?
Сервіси пошуку ключових слів показують частотність за попередній місяць. Якщо такий сервіс покаже частотність 0, це зовсім не означає, що його ніхто не вводить. А ще потрібно враховувати сезонність.
-
Минуло кілька місяців з моменту запуску і початку розкрутки сайту, але ніякого результату немає - трафік зростає дуже повільно і ми все ще не в ТОПі пошукової видачі.
Seo - це довгострокова стратегія, яка не приносить миттєвого результату. Потрібно регулярно працювати над розвитком і поліпшенням вашого сайту. Важливо розуміти, що перші результати від розкрутки буде видно через 3-6 міс, адже це залежить від віку домену, його тематики та історії.
-
Сайт займає непогані позиції в пошуковій видачі, але на трафіку і продажах це не відбивається.
Слід попрацювати над підвищенням конверсії: оновити дизайн сайту, поліпшити авторитет в Інтернеті, зробити сайт зручним для користувачів, наповнити корисним контентом, запропонувати доступні ціни на товари/послуги.
-
Веб-студія Webmaestro спрогнозувала результат, сформувала вартість послуг, але не дала 100% гарантії.
Seo - не точна "наука", тому ніхто не може гарантувати 100% результат. Багато що залежить від зовнішніх чинників: пошукових систем (оновлення алгоритмів і появи нових фільтрів), поведінки конкурентів, роботи хостингу, злому або інфікування сайту вірусами та ін.
-
У звіті зазначено певні позиції ключових слів у видачі Google. Я перевірив ще раз, а вони зовсім інші. Чому так?
Може таке бути, що на момент написання звіту були одні позиції, а через деякий час, коли Ви звіряєте - інші. Але все ж вони не будуть сильно відрізняться, якщо пройшло не надто багато часу.
Також важливо враховувати який регіон був заданий при перевірці позицій. У Києві буде одна видача, а в Луцьку - інша. -
Веб-студія Webmaestro запропонувала створити і розвивати блог. Що і як туди писати? На вичитування величезного тексту від копірайтерів немає часу.
Якщо студія таке запропонувала - слід обов'язково розглянути цю пропозицію. Потрібно прорахувати чи вартий можливий результат тих грошей і часу, які на нього витратяться. Блог підвищить впізнаваність, покаже Вашу експертність. Інформаційний трафік приносить якісних лідів і хорошу конверсію.
-
На сайті постійно щось змінюється. Це нормально?
Ми проводимо тестування, щоб визначити найкращий дизайн і підвищити показник юзабіліті сайту. Перед тестуванням обов'язково робимо юзабіліті-аудит і аналізуємо конкурентів. Про зміни ми повідомимо Вам заздалегідь.
-
Хто буде наповнювати сайт статтями, новими умовами роботи, інформацією для клієнтів та інше?
Для такої роботи бажано мати штатного співробітника або звернутися за допомогою до нас. Адже ми націлені на довгострокове співробітництво і Вашу лояльність. Не додавайте самостійно інформацію на сайт, не порадившись з Seo-фахівцем.
Отже, намагайтеся не доводити свою правоту, а спробуйте зрозуміти чому відбуваються ті чи інші події. Давайте боротися "за" досягнення загальних цілей і результатів, а не битися "проти" один одного!