Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Самостійна розкрутка сайту: підводні камені

7 хв. 07-08-2020

Кожен власник сайту хоче бачити свій сайт в ТОПах пошукової видачі і отримувати багато нових клієнтів кожен день. Але не всі можуть дозволити собі замовити просування сайту в Seo-компанії. Тоді виникає ідея розкрутити сайт самому. Але, самостійне просування сайтів приховує багато нюансів, хитрощів і правил.
Починаючи оптимізовувати сайт самостійно Ви стовідсотково прочитали масу статтей або порадилися зі знайомими. Отже, Ви починаєте активно впроваджувати все, що дізналися і очікуєте миттєвих результатів. Але, всі прикладені зусилля будуть марними, якщо Ви допустите декілька помилок.

До того ж Ви зможете виконати тільки ті кроки, які описані в найпопулярніших статтях по Seo в Інтернеті. Провести комплексний аудит і побачити повну картину Ви не зможете. Все одно прийдеться звернутися до професіоналів. Чому? Розповімо нижче.

Помилки самостійного просування сайту

  1. Некоректний підбір ключових фраз
    Часто буває, що семантика збирається після наповнення сайту контентом або взагалі не збирається.
    Як правильно:
    Для успішної розкрутки обов'язково потрібно зібрати повну семантику з ключовими словами, які точно описують Вашу тематику. Для цього можна використовувати такі сервіси підбору ключових слів: https://keywordtool.io/, https://kparser.com/, https://neilpatel.com/ubersuggest.

    Підбір КС Keywordtool 

  2. Переспам ключовими фразами
    Не досвідченому оптимізатору може здатися, що чим більше КС і чим частіше вони використовуються, тим краще оптимізований текст. Однак насправді все не так просто. Перенасичення ключовими словами на одній сторінці пошукова система сприймає як спам. Таким чином, сайт може потрапити під фільтр і вилетіти з індексу.
    Як правильно:
    Урізноманітнюйте семантику, перевіряйте частоту використання ключових слів спеціальними сервісами (наприклад, text.ru, https://pr-cy.ru/analysis_content/). Заспамленність тексту не повинна перевищувати 30-60%.

    Заспамленість тексту 

  3. Використання неоригінальних текстів
    Раніше публікація краденого тексту часто використовувалася, зараз же це вважається спамом і через це можна потрапити під фільтр.
    Як правильно:
    Публікувати тільки якісні, корисні, унікальні тексти. Перевірити унікальність можна сервісами: text.ru, http://content-watch.ru.

    Унікальність текстів 

  4. Написання текстів тільки для введення ключових слів
    Тексти написані суто під ключові фрази негативно сприймаються користувачами. Слід публікувати статті, які будуть дійсно корисними і цікавими користувачам.

    Приклад неякісного тексту
     

  5. Невикористання мета-тегів
    Якщо не прописувати Title і Description — Ви упустите потенційні можливості для контенту. Якщо вони заповнені правильно — клікабельність по сайті в результатах видачі підвищується.
    Також не варто забувати про заповнення атрибуту Alt зображень. Пошукові системи не можуть самі розпізнавати що намальовано на картинках, тому читають Alt-текст.

    Як думаєте який сніпет більш привабливий?

    Хороший і поганий сніпет

  6. Заголовки сайту і пункти меню у вигляді зображень
    Звичайно, це дуже красиво і оригінально, але нічого не дає для розкрутки сайту і навіть шкідливо. Пошукові системи індексують тільки текст.
  7. Застосування скриптів для навігації по сайті
    Пошуковий робот не вміє виконувати скрипти і не може пройти по сторінках сайту і проіндексувати його. Проіндексованих сторінок буде занадто мало і це вплине на позиції сайту в пошуковій видачі.
    Як правильно:
    Якщо не обійтися без скриптів — продублюйте пункти меню посиланнями.
  8. Використання прихованих посилань і тексту
    Таке використовують «чорні» оптимізатори — вони роблять текст і посилання під колір фону, тому їх не видно. Для відвідувачів вони не видні, але пошукові системи їх бачать і розпізнають як спам.
    Як правильно:
    Весь текст і посилання на сайті повинні бути видимими.
  9. Неякісні зовнішні посилання
    Зараз працює правило, що важлива не кількість, а якість зовнішніх посилань.
    Як правильно:
    Додавати посилання варто тільки на тематичних ресурсах з хорошою репутацією.
  10. Неправильна внутрішня перелінковка
    Будь-яка сторінка на сайті повинна бути доступна максимум в 3 кліка від головної, тобто має бути 3 рівня вкладеності. Навігація по сайту повинна бути простою і грамотною. Також в текстах мають бути посилання на сторінки з найкращими показниками.
  11. Невикористання веб-аналітики та панелі вебмастера
    Google Analytics та Google Search Console — один з найкращих способів моніторити ефективність розкрутки і обраних стратегій для різних типів контенту. Тому дуже важливо регулярно переглядати аналітичні дані сайту.

    Google Combo 

  12. Зосередження лише на одному джерелі трафіку
    Не варто обмежуватися тільки одним каналом трафіку — однією органікою, або соц мережами, або контекстною рекламою і т.д. Просувайте сайт потроху всюди. Наприклад, будь-який онлайн-бізнес повинен не тільки мати свій сайт, але й представництва в соц мережах (Facebook, Instagram і т.д.). Також не менш важливо використовувати рекламу в Інтернеті та email-розсилку.
  13. Відсутність профілю компанії в Google My Business
    Обов'язково зареєструйте компанію в Google Мій бізнес, тим більше, якщо Ваш бізнес локальний. Це допомагає поліпшити видимість сайту в пошуковій системі. Заповніть профіль: напишіть чим займається компанія, графік роботи, контакти, фотографії і т.д. Детальніше читайте в статті «Розкрутка в Google-картах».

    Приклад якісно заповненого профілю в GMB (компанія AquaPrint)

    GMB AquaPrint

  14. Не стеження за змінами
    Інтернет-маркетинг — річ непостійна. Пошукові системи постійно розвиваються, вводять нові алгоритми та фільтри. Те що працювало вчора, сьогодні вже може бути марним або взагалі небезпечним для сайту. Таким чином, потрібно постійно стежити за трендами і змінювати свій сайт відповідно до них.
  15. Не регулярність робіт по Seo
    Ще один дуже важливий момент — всі роботи по просуванню сайту повинні бути на постійній основі. Що це означає? Роботи з розвитку і вдосконалення сайту ніколи не повинні припинятись! Якщо Google буде бачити, що Ви постійно оновлюєте сайт (пишете нові корисні статті, додаєте товари, робите редизайн, покращуєте юзабіліті, покращуєте завантаження сторінки та інше) — він буде підвищувати Ваші позиції в пошуковій видачі.
    Google віддає перевагу сайтам, які постійно поліпшуються й розвиваються!
  16. Відсутність регулярних Seo-аудитів та усунення помилок
    Регулярні Seo-аудити — дуже важлива річ. Це основа просування будь-якого сайту. Вони допомагають не тільки виявити помилки в технічній складовій сайту, але й побачити стратегію подальшого просування.
  17. Відсутність в мережі відгуків про компанію
    Більшість користувачів перед здійсненням покупки шукають відгуки про сайт або товар в Інтернеті. Їх можна розміщувати не тільки в картках товару, але й в соц мережах, форумах, спеціалізованих сайтах. Це підвищить репутацію сайту в мережі.
    Google бачить всі відгуки про компанію (погані й хороші) та включає їх в результати пошуку.
  18. Дублювання контенту
    Один і той же текст, який повторюється на кількох сторінках сайту погано впливає на його рейтинг. Наприклад:
    • текст-опис категорії товарів може знаходиться на всіх сторінках пагінації або на всіх сторінках фільтрів;
    • однакові описи товарів;
    • дублі метатегів або заголовків сторінок;
    • однаковий текст на головній сторінці сайту та на сторінці «Про компанію» і т.п.
  19. Неякісна структура сайту
    Правильна структура сайту дуже важлива для розкрутки. Якщо вона нелогічна і заплутана, це дуже заважає працювати з сайтом як користувачам, так і пошуковим системам. Коли відвідувач не може знайти потрібну інформацію, він залишає сайт, що провокує зростання показника відмов, і, відповідно, погіршує поведінкові чинники. А пошукачам це заважає повністю проіндексувати сайт.
  20. Відсутність якісної мобільної адаптації
    Після введення Google Mobile First indexing, наявність мобільної версії сайту стало дуже важливим. При цьому не тільки наявність, але і її якість та відповідність наповненню в десктопній версії.
  21. Надлишок сторонньої реклами
    Багато власників або адміністраторів сайтів в гонитві за прибутком розміщують на своїх ресурсах занадто багато сторонньої реклами. Її надлишок провокує втрату цінності сайту для користувачів і підвищення показника відмов. Google також знижує рейтинг таких сайтів.

    Надлишок реклами на сайті 

Висновок

Цими помилками список типових помилок при самостійному просуванні сайту не закінчується. Такі помилки можуть виникнути і від незнання, і від бажання швидко досягти хороших результатів. Тому краще не ризикувати і звертатись до професіоналів. Ми знаємо методики просування, складаємо стратегії індивідуально під кожен ресурс, не використовуємо чорні методи. Звертайтеся до нас прямо зараз!

Коментарі
Ваня
03-12-2018
Невже самостійна розкрутка сайтів немає жодних плюсів?
відповісти
WebMaestro
04-12-2018
Напевне єдиною перевагою буде вартість розкрутки, оскільки не потрібно залучати Seo-спеціаліста. Але враховуйте і те, що кошти вкладені в професійну розкрутку з часом окупляться, чого не можна сказати про аматорську.
відповісти
Льоха
25-02-2019
Пішов вчити СЕО
відповісти
Sergiy
05-12-2019
Дуже хорошийий текст. Про ранжування гугла можна розповідати безкінечно...
відповісти

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?