Специфіка розкрутки багатомовних сайтів
Якщо Ви працюєте на ринки декількох країн, то, швидше за все, маєте кілька мовних версій на сайті. Наприклад, для ринку України краще зробити сайт українською та російською мовою.
У цій статті ми розповімо про особливості розкрутки багатомовних сайтів.
Головне призначення практично будь-якого сайту - конвертація відвідувачів в покупців, а не просто презентація товарів чи послуг.
Для залучення максимального трафіку на сайт інтернет-маркетологи використовують:
- пошукове просування (Seo);
- контекстну рекламу (PPC);
- просування в соц мережах (SMM);
- email-маркетинг;
- та багато іншого.
Багатомовний сайт трохи ускладнює завдання маркетологів.
Види багатомовних сайтів
Наявність мовних версій можна забезпечити декількома способами, які визначають використання певних стратегій розкрутки:
- Категорії (site.com/ua, site.com/ru, site.com/en)
Рекомендуємо цей варіант, оскільки його легше реалізувати і просувати. - Піддомени (ua.site.com, ru.site.com, en.site.com)
В такому випадку доведеться просувати кожен домен окремо, що призведе до додаткових грошових витрат. Добре те, що кожен окремий домен Ви зможете налаштувати локально. Це позитивно вплине на ранжування і залучення цільової аудиторії. - Окремий домен (site.ua, site.ru, site.by)
Кожен домен прийдеться розкручувати окремо.
Як просувати багатомовний сайт?
- Піддомени і розділи потрібно називати відповідно до кодів країн (наприклад, Україна - ua, Росія - ru, Білорусь - by, Франція - fr і т.д.).
- Весь контент і всі елементи потрібно перевести на потрібні мови. Потрібен професійний переклад: пунктів меню, текстів, модулів, банерів, кнопок, форм замовлення послуг.
- Перевірте всі посилання (анкорні, з зображень, з кнопок), щоб вони вели на відповідні версії сайту.
- Всі мета-теги (Title, Description, Alt) повинні бути на певних мовах, інакше це вплине на позиції в пошукових системах.
- Карта сайту Sitemap.xml повинна містити всі мовні версії сайту.
- Використовуйте атрибути rel = "alternate" і "hreflang", за допомогою яких Ви поліпшите розкрутку мультимовного сайту - підкажете Google, яку мову вибрати при відображенні сторінки для конкретного користувача. Інакше пошуковий робот буде сприймати однакові урли як дублі сторінок.
Обов'язково ознайомтеся з рекомендаціями Google щодо реалізації декількох мов на сайті.
Як підключати контекстну рекламу для мультимовного сайту?
- текст оголошень повинен бути на мові цільової аудиторії;
- посилання повинні вести на певну мовну версію сайту;
- ремаркетинг повинен бути налаштований відповідно до тієї мовної версії сайту, яку відвідав користувач.
Висновки
Як бачите, розкрутка сайту на різних мовах - завдання не з простих. Щоб забезпечити хороший трафік потрібно одночасно враховувати вимоги пошукових систем і користувачів. Тому рекомендуємо звернеться в нашу веб-студію Webmaestro.
Якщо у Вас залишилися питання - залишайте свої коментарі.
відповісти