10 вічних помилок в web-дизайні
- Помилки в web-дизайні, які дизайнери не припиняють робити
- Не читаємо, а СКАНУЄМО
- Не забуваємо про візуальну ієрархію
- Не варто знову винаходити велосипед
- Скажіть НІ нудним інструкціям!
- Не всі хочуть знати як працює Ваш продукт
- Існують продукти для яких не важливий зовнішній вигляд
- Сила в фокус-групах і юзабіліті-тестах
- Не дайте особистого досвіду керувати процесом
- Ставте правильні питання
- Коли користувач знаходиться на Вашому сайті, він не повинен напружуватись
"Альтернатива хорошому дизайну - поганий. Немає такої речі як ніякий дизайн." Адам Джадж
Помилки в web-дизайні, які дизайнери не припиняють робити
-
Не читаємо, а СКАНУЄМО
Коли ми щось читаємо, то зазвичай затримуємося тільки на тому, що нам цікаво (звичайно якщо це не стосується роботи). Так і користувачі вже давним-давно перестали читати весь текст про товари чи послуги на головній сторінці сайту. Це пов'язано з тим, що всі ми намагаємося робити все швидко. Всі ми дуже зайняті і не хочемо витрачати час на прочитання великого обсягу матеріалу. Деякі дизайнери не припиняють використовувати багато непотрібного тексту.
Як потрібно:- Для поділу кожного окремого розділу в тексті використовуйте багато заголовків. Заголовки повідомлять читачам про основний зміст сторінки.
- Абзаци повинні бути короткими, адже довгі важко сканувати.
- Використовуйте марковані списки. Якщо в тексті є речення з декількома однорідними членами - зробіть краще кілька пунктів.
- Виділяйте ключові фрази. Все найважливіше краще виділити жирним шрифтом. Але не зловживайте виділеннями.
-
Не забуваємо про візуальну ієрархію
Візуальне оформлення сторінки повинно пов'язувати всі елементи воєдино. Це можна зробити за допомогою 2 принципів:- Все найважливіше повинно помітно виділятись на сторінці.
- Елементи пов'язані логічно повинні зв'язуватися і візуально. Схожі поняття слід групувати одним стилем.
Не варто знову винаходити велосипед
Коли дизайнерам ставиться завдання створити щось нове - дуже велика ймовірність винайти велосипед. Адже копіювати чиїсь ідеї не круто. Адже дизайнер для того і потрібен, щоб створювати щось унікальне. Але перед тим, як винайти велосипед потрібно прорахувати скільки часу, зусиль, знань буде на це витрачено і чи варто це робити взагалі. -
Скажіть НІ нудним інструкціям!
Мета дизайнера - зробити все простим і зрозумілим. Людям нудно читати монотонні інструкції. Краще візуалізувати їх - користувачам подобається дивитися на зображення. -
Не всі хочуть знати як працює Ваш продукт
Більшості людей все одно як працює продукт. Як тільки вони почнуть використовувати Ваш продукт вони не поміняють його на інший. -
Існують продукти для яких не важливий зовнішній вигляд
Деякі товари/послуги повинні мати простий і ненав'язливий дизайн. -
Сила в фокус-групах і юзабіліті-тестах
Фокус-група - це група людей, що зібралися для обговорення товарів. Вони висловлюють свою думку про продукт, діляться досвідом і реакцією на нове представлення чи дизайн.
А юзабіліті-тест - це спостереження за людиною, яка користується Вашим продуктом. Ви просите людину поюзати продукт для того, щоб зрозуміти які помилки або недоліки вимагають виправлення. -
Не дайте особистого досвіду керувати процесом
Якщо Ви самі користуєтеся якимось digital-продуктом Ви впевнені, що знаєте що погано, а що добре. Буває важко відсторонитися від свого особистого досвіду, але це потрібно обов'язково робити! -
Ставте правильні питання
Не правильне питання:
"Чи подобається відвідувачам цей сайт?"
Правильне питання:
"Чи вирішить сайт проблему користувача; Чи легко на ньому знайти те, що він шукає; Чи повернеться користувач для здійснення покупки? ".
Потрібно зосереджуватися на потребах людей. Це покаже аналіз цільової аудиторії, а не особисті відчуття. -
Коли користувач знаходиться на Вашому сайті, він не повинен напружуватись
- Що це за сайт?
- З чого мені почати?
- Де знаходиться те, що мені потрібно?
- Що найважливіше на цій сторінці?
- Чому воно так називається?
- Це реклама або частина сайту?
Кожне зайве питання несе навантаження на мозок і це відволікає від головних цілей відвідувача - чому він тут і що йому потрібно робити.
"Якщо Ви вважаєте, що хороший дизайн надто дорогий - подивіться на вартість поганого дизайну"
Люди не люблять головоломки і лабіринти! Спрощуйте їм життя!
Ми створюємо саме такі сайти - прості, лаконічні, функціональні, ті, які вирішують потреби відвідувачів. Якщо хочете створити успішний бізнес в мережі - звертайтеся до нас!