Переваги та недоліки кожної Лендинг сторінки

Лендинг це далеко не панацея для бізнесу, яка за лічені дні створює чергу із замовників. Це всього на всього один із простих, проте надзвичайно ефективних інструментів, що злагоджено працює з іншими маркетинговими інструментами. Landing справді покращить ситуацію для вашого бізнесу, проте ми почнемо з мінусів. На основі власного досвіду ми б хотіли зобразити усі сторони такого вибору.
Суттєві мінуси шаблонів Landing Page
Шаблонність. Ви отримуєте маршрут з якого неможливо з'їхати. Є зазначений формат з яким прийдеться працювати не зважаючи на амбіції замовника. Строгий шаблон: Заголовок, опис послуги, контакти, кнопки дій, відгуки, переваги, медіа файли, соц. мережі, тощо.
Складність при розкрутці. Лендинг найкраще працює у поєднанні з контекстною рекламою. Не беручи до уваги масштабну сторінку на якій можна зібрати ідеальне семантичне ядро, широко розкрутити тематику навряд чи вдасться. Органічний пошук запрацює під декілька запитів, а цього не завжди достатньо для масштабного бізнесу.
Проте Landing page і справді здатен залучити чималу кількість нових клієнтів. Односторінковий сайт, як правило, діє "вже і зараз". Але бізнес не завжди базується на потоці нових клієнтів. Іноді утримати свіжу аудиторію надзвичайно складно і тут такий формат сайту однозначно поступається багатосторінковому, динамічному та "живому" ресурсу.
Максимальний ефект ленгдінгу можна отримати в комбінації з іншими інструментами або платформами. Ви розігріваєте нових клієнтів лендингом, а конверсію отримуєте вже на основному сайті.
А тепер поговоримо в яких випадках розробка Landing page - це те що лікар прописав
Простота. Швидше всього для вашого бізнесу найкращого результату можна досягнути найлегшим шляхом. Landing page створюється та запускається за декілька днів (швидкість рідко об'єднує в собі результативність).
Ціна. Перш за все це доступно. Лендинг без сумніву знайде себе у кожній сфері. Доступна ціна Landing page як мінімум варта того щоб випробувати свою бізнес-ідею.
Швидке завантаження. Навіть в умовах повільного інтернету посадкові сторінки завантажуються швидко. Попри їхній ефектний та оригінальний дизайн, такі сайти підвантажуються раптово.
Надзвичайно високий показник конверсій. Цей пункт варто було б виділити на самому початку. Конверсія - основне призначення лендингу і тут він себе зарекомендував як сильний та перспективний гравець. Landing орієнтований на визначену, вузьку аудиторію, тому зробити все необхідне для реалізації цілей потраплянню користувача на сайт досить легко. Майже в усіх випадках по відсотках реальних конверсій Landing page отримує золото і це головне.
Полиште будь-які вагання, сучасний, прибутковий Landing page чекає на вас!
відповісти
відповісти