Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Просування сайту по низькочастотних запитах (НЧЗ)

Давайте відразу визначимо, які запити вважаються низькочастотними.
Пошукові запити бувають низькочастотні, середньочастотні, високочастотні.
Високочастотний запит (ВЧЗ) складається з 1-2 слів, має частотність від 1000 запитів на місяць і більше (наприклад, купити телефон).
Середньочастотний запит (СЧЗ) складається з 2-3 слів, має частотність від 100 запитів в місяць (купити телефон самсунг).
Низькочастотний запит (НЧЗ) складається з 3-6 слів, має частотність від 1 запита на місяць (наприклад, купити телефон самсунг А145 зелений).

Кількість запитів на місяць залежить від сфери та тематики сайту.

Також існує таке поняття, як LT-запити (Long Tail - довгий хвіст) - дуже конкретизовані запити, наприклад "купити бу телефон самсунг А145 зелений недорого в києві".
Не всі низкочастотники є Long Tail, але всі Long Tail є низькочастотними.
Розкрутка сайту по НЧ (низькочастотне просування) - просування сайту по вузькоспеціалізованих і рідко запитуваних ключових фразах з метою залучення великої кількості трафіку з пошукових систем.
Звичайно, всі власники сайтів хочуть перебувати в ТОПі по основних запитах, але все ж головна мета - продажі і дохід. ВЧЗ не завжди приносять потрібний результат, до того ж конкуренція за такими запитами висока і потрібно постійно боротися за топові позиції.

Popular keywords vs long tail

Переваги просування по НЧЗ

  • Розкручуватися по таких запитах вигідніше, ніж по високочастотних, адже конкуренція менша і за обмежений бюджет можна отримати більше трафіку.
  • Ви будете менше вкладати в контекстну рекламу, адже хороший контент з НЧЗ принесе результат.
  • Не потрібно закупляти велику кількість зовнішніх посилань.
  • Трафік буде рости пропорційно зростанню кількості сторінок з контентом і НЧЗ.
  • Можна збирати і впроваджувати необмежену кількість НЧ запитів, і навіть якщо 1-2 перестануть працювати, залишиться багато інших.
  • Результат хоч і не миттєвий, але гарантований і довготривалий.

Етапи низькочастотного просування

Графік просування по НЧЗ

Для просування по НЧЗ потрібно не мало попрацювати:

  1. Зібрати і кластеризувати семантичне ядро (всі ключові запити)
  2. Провести внутрішню оптимізацію сайту
  3. Оптимізувати контент
  4. Нарощувати кількість зовнішніх посилань
  5. Регулярно стежити за показниками веб-аналітики та їх змінами

Низькочастотні запити з довгим хвостом дають можливість залучати на 50-100% більше відвідувачів!

Як ми збираємо низькочастотні ключові запити?

Для збору НЧЗ ми використовуємо:

  • веб-аналітику Google Analytics
  • планувальник ключових слів Google Adwords
  • пошукові підказки Google
  • спеціалізовані програми та сервіси

Таким чином, відвідуваність буде рости при зростанні кількості запитів.
Просування по НЧЗ підходить абсолютно для будь-якої тематики та сфери бізнесу.

Як ми розкручуємо сайт під запити низької частотності

Коли ключові слова зібрані, ми пишемо під них тексти. Впроваджуємо по 1-2 НЧЗ на сторінку. Вписуємо їх в Title, Descriptions, Alt, заголовки, текст сторінки (по можливості в перший абзац).
Всі тексти ми перевіряємо на переспам ключовими словами, щоб не було переоптімізації. Але, найголовніше правило, якого ми дотримуємося - пишемо для людей і тільки корисний та якісний контент!

Висновки

Просувати сайт по НЧ варто і вигідно, для цього достатньо знати наступне:

  • низькочастотні запити - це фрази з частотою від 1 до 500 разів на місяць;
  • дивитися на точну частотність конкретного запиту, а не загальну;
  • кожну сторінку потрібно оптимізувати під 1 або кілька НЧЗ;
  • вводити різні НЧЗ і аналізувати результат;
  • врахуйте, що існують НЧЗ з високою конкурентністю.

У digital-агенції Webmaestro Ви можете замовити повний спектр послуг у сфері інтернет-маркетингу: розкрутку сайту, написання seo-текстів, розробку стратегії контент-маркетингу, наповнення сайту контентом і багато іншого. Ми з радістю Вам допоможемо!

Коментарі

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

Розробка та підтримка
Сергій:
Розкрутка та реклама
Олег:
facebook telegram viber smartphone
Бажаєте встановити наш додаток?