Просування сайту по низькочастотних запитах (НЧЗ)
Давайте відразу визначимо, які запити вважаються низькочастотними.
Пошукові запити бувають низькочастотні, середньочастотні, високочастотні.
Високочастотний запит (ВЧЗ) складається з 1-2 слів, має частотність від 1000 запитів на місяць і більше (наприклад, купити телефон).
Середньочастотний запит (СЧЗ) складається з 2-3 слів, має частотність від 100 запитів в місяць (купити телефон самсунг).
Низькочастотний запит (НЧЗ) складається з 3-6 слів, має частотність від 1 запита на місяць (наприклад, купити телефон самсунг А145 зелений).
Кількість запитів на місяць залежить від сфери та тематики сайту.
Також існує таке поняття, як LT-запити (Long Tail - довгий хвіст) - дуже конкретизовані запити, наприклад "купити бу телефон самсунг А145 зелений недорого в києві".
Не всі низкочастотники є Long Tail, але всі Long Tail є низькочастотними.
Розкрутка сайту по НЧ (низькочастотне просування) - просування сайту по вузькоспеціалізованих і рідко запитуваних ключових фразах з метою залучення великої кількості трафіку з пошукових систем.
Звичайно, всі власники сайтів хочуть перебувати в ТОПі по основних запитах, але все ж головна мета - продажі і дохід. ВЧЗ не завжди приносять потрібний результат, до того ж конкуренція за такими запитами висока і потрібно постійно боротися за топові позиції.
Переваги просування по НЧЗ
- Розкручуватися по таких запитах вигідніше, ніж по високочастотних, адже конкуренція менша і за обмежений бюджет можна отримати більше трафіку.
- Ви будете менше вкладати в контекстну рекламу, адже хороший контент з НЧЗ принесе результат.
- Не потрібно закупляти велику кількість зовнішніх посилань.
- Трафік буде рости пропорційно зростанню кількості сторінок з контентом і НЧЗ.
- Можна збирати і впроваджувати необмежену кількість НЧ запитів, і навіть якщо 1-2 перестануть працювати, залишиться багато інших.
- Результат хоч і не миттєвий, але гарантований і довготривалий.
Етапи низькочастотного просування
Для просування по НЧЗ потрібно не мало попрацювати:
- Зібрати і кластеризувати семантичне ядро (всі ключові запити)
- Провести внутрішню оптимізацію сайту
- Оптимізувати контент
- Нарощувати кількість зовнішніх посилань
- Регулярно стежити за показниками веб-аналітики та їх змінами
Низькочастотні запити з довгим хвостом дають можливість залучати на 50-100% більше відвідувачів!
Як ми збираємо низькочастотні ключові запити?
Для збору НЧЗ ми використовуємо:
- веб-аналітику Google Analytics
- планувальник ключових слів Google Adwords
- пошукові підказки Google
- спеціалізовані програми та сервіси
Таким чином, відвідуваність буде рости при зростанні кількості запитів.
Просування по НЧЗ підходить абсолютно для будь-якої тематики та сфери бізнесу.
Як ми розкручуємо сайт під запити низької частотності
Коли ключові слова зібрані, ми пишемо під них тексти. Впроваджуємо по 1-2 НЧЗ на сторінку. Вписуємо їх в Title, Descriptions, Alt, заголовки, текст сторінки (по можливості в перший абзац).
Всі тексти ми перевіряємо на переспам ключовими словами, щоб не було переоптімізації. Але, найголовніше правило, якого ми дотримуємося - пишемо для людей і тільки корисний та якісний контент!
Висновки
Просувати сайт по НЧ варто і вигідно, для цього достатньо знати наступне:
- низькочастотні запити - це фрази з частотою від 1 до 500 разів на місяць;
- дивитися на точну частотність конкретного запиту, а не загальну;
- кожну сторінку потрібно оптимізувати під 1 або кілька НЧЗ;
- вводити різні НЧЗ і аналізувати результат;
- врахуйте, що існують НЧЗ з високою конкурентністю.
У digital-агенції Webmaestro Ви можете замовити повний спектр послуг у сфері інтернет-маркетингу: розкрутку сайту, написання seo-текстів, розробку стратегії контент-маркетингу, наповнення сайту контентом і багато іншого. Ми з радістю Вам допоможемо!