Граф знань Google: що це таке і як туди потрапити
Граф знань (Knowledge Graph) Google — це розширений сніпет у пошуковій видачі.
Він має такий вигляд:
Що таке розширений сніпет?
Розширений сніпет — це блок відповідей на пошукові запити, який з'являється вгорі результатів пошукової видачі. Головними його завданнями є:
- надання користувачеві швидкої відповіді в зручній формі;
- показати користувачеві чи правильно він поставив питання.
Блоки відповідей можуть бути різних форматів:
- Текст
- Список
- Картинка
- Діаграма
У більшості випадків Google бере текст для сніпета з мета-тега Description. Якщо він на сайті не заповнений, або не відповідає запиту — в блок може потрапити найрелевантніша частина статті.
Що дасть потрапляння в блок відповідей Google?
Ви повинні розуміти: чим вище позиції в пошуковій видачі - тим більше трафіку на сайт, чим більше трафіку — тим більший прибуток.
Крім того, що блоки відповідей виводяться в самому верху, вони ще й помітно виділяються серед конкурентів. Таким чином, користувачі будуть звертати на них більше уваги і клікати, тобто зросте відвідуваність і CTR.
Що потрібно знати про блоки відповідей Google?
- Авторитетність сайту в даному випадку не грає ролі. Головне релевантність контенту пошуковому запиту. Таким чином, потрапити в блок відповідей можуть навіть молоді сайти.
- Блоки відповідей є не в кожній видачі. Та й потрапляння сайту в Граф нестабільне. Сьогодні він може бути там, а завтра вже ні.
- У блок відповідей може потрапити сторінка сайту, яка займає в пошуковій видачі не перше місце.
- Зазвичай в розширені сніпети потрапляє текст або списки.
- Обсяг тексту в розширеному сніпеті в середньому досягає 35-50 слів, але є і 5-65 слів.
- 15% блоків відповідей займає Вікіпедія. Це означає, що сенс не менш важливий ключових слів.
Американський маркетолог Ларрі Кім провів дослідження, яке визначило, що в 70% випадків в блок відповідей потрапляє сайт з перших 3 позицій пошукової видачі. Решта 30% — це статті з 2,3,7 позицій.
Як потрапити в блок відповідей?
Чіткої інструкції для потрапляння в блок відповідей немає. Але ми хочемо виділити наступні рекомендації, які підвищать шанси туди потрапити:
- Структуруйте контент — використовуйте заголовки/підзаголовки, списки, зображення і т. д.
- Використовуйте ключові запити в Title і заголовках/підзаголовках.
- Використовуйте LSI-слова (тематично пов'язані з основними КС) в тексті.
- Пишіть «натуральні» відповіді на питання. Наприклад, якщо користувач вводить питання «Що таке SEO», то Ви повинні написати "SEO — це ..." і детальну відповідь. Повинен бути дефіс і слово «це».
- Імовірність потрапити в Граф знань вище у сайтів, які займають ТОП 1-3. Тому працюйте над поліпшенням позицій свого сайту.
- Використовуйте більше питальних запитів в заголовках/підзаголовках («Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?»). Відповіді давайте відразу ж під заголовком використовуючи 35-50 слів.
- Давайте максимально детальні відповіді на питання «Як?», «Що?», «Скільки?», «Коли?».
Статистика свідчить, що в блоки відповідей зазвичай потрапляють відповіді на запити «Як?» (60%) і «Що?» (25%).
Це основні поради. Застосовуйте і потрапите в Блок відповідей Google!
Замовте професійну розкрутку сайту у Webmaestro!