Faq
Як відкрити свій інтернет-магазин з нуля? [Покрокова інструкція]
Ви вирішили відкрити свою справу? Чудово! Ми Вам допоможемо! У цій статті ми розповімо поетапно як відкрити інтернет-магазин без особливих зусиль.
Відзначимо, що онлайн-торгівля в мережі підходить і для відомих компаній, і для підприємців-початківців.
Для ведення онлайн-бізнесу технічно Вам буде потрібен лише комп'ютер з підключенням до Інтернету.
Етапи розробки інтернет-магазину з нуля і під ключ
- Аналіз конкуренції і вибір ніші (Які товари будете продавати? Хто Ваші конкуренти?)
- Пошук постачальників (Хто буде постачати товари?)
- Відкриття розрахункового рахунку (Куди буде надходити оплата?)
- Вибір назви та доменного імені для інтернет-магазину (Як назветесь?)
- Реєстрація фірми, хостингу та домену (Узаконьте свою діяльність)
- Розробка сайту для інтернет-магазину (Хто створить сайт?)
- Пошук співробітників (Хто буде продавати товари?)
- Наповнення контентом і товарами (Хто буде писати описи, робити фото- і відео-огляди товарів?)
- Технічна підтримка сайту (Хто дбатиме про працездатність сайту?)
- Розкрутка інтернет-магазину (Як будете залучати покупців?)
Аналіз ніші і конкурентів
Перед відкриттям інтернет-магазину потрібно провести ретельне дослідження ринку - які товари найменш конкурентні. Від обраної ніші буде залежати Ваш успіх.
Вибираючи товари керуйтеся наступними критеріями:
- Обсяг ринку - не вибирайте занадто вузьких або занадто широких ніш, адже може бути невеликий попит або висока конкуренція.
- Дослідіть рівень конкуренції - при високій конкуренції Ви можете витратити багато грошей на залучення клієнтів, але та к і не добитися результатів.
- Динаміка попиту - важливо проаналізувати вибрані товари, чи будуть вони короткочасним трендом або стійкою тенденцією.
- Націнка на товар - вигідніше продавати товари, один продаж якого принесе хороший прибуток.
- Доступність постачальників - добре, коли обраний продукт можна купити у багатьох оптових постачальників за схожими умовами.
- Вартість закупки - маючи обмежений бюджет Ви не зможете закупити велику партію дорогих товарів.
- Розміри продукції - для товарів з невеликими габаритами не потрібно буде наймати складське приміщення.
- Умови зберігання - Вас повинні влаштовувати умови зберігання обраних товарів.
- Сезонність - вигідніше займатися продажами товарів, які популярні незалежно від пори року.
- Актуальність товару - врахуйте, що існують товари, які втрачають свою актуальність при виході новіших моделей (наприклад, смартфони та інші гаджети).
- Ціна середнього чека і повторні покупки - вигідніше вибирати такі товари, за якими покупці будуть повертатися знову і знову.
- Можливість масштабування - вибирайте товари, обсяги продажів яких можна швидко збільшити.
- Унікальна торгівельна пропозиція - сформуйте УТП, яке вигідно виділить Вас на тлі конкурентів.
Вибір постачальників
Здійснювати пошук постачальників потрібно ще до створення інтернет-магазину.
Вибирайте ті продукти, які пропонують кілька оптовиків. Так у Вас не буде проблем таких, як різка зміна цін або відсутність товарів.
Схеми взаємодії з постачальниками:
- купівля і зберігання товарів на власному складі;
- зберігання на складі постачальника і закупівля при наявності;
- дропшиппінг (покупки здійснюються на Вашому інтернет-магазині, а товар зберігається на складі у постачальника, який і доставляє його покупцям).
Реєстрація компанії
Необхідно буде зареєструватися як приватний підприємець і оплачувати єдиний податок щомісяця.
Вибір і реєстрація хостингу та домену
Доменне ім'я - це адреса Вашого сайту в мережі. Якщо Ви маєте свій бренд або торговельну марку - найкраще, щоб вони були співзвучні з доменом. Доменне ім'я повинне бути коротким, легко запам'ятовувальним і читабельним.
Хостинг - це місце на сервері для розміщення Вашого сайту.
З хостингом і реєстрацією домену ми Вам допоможемо.
Розробка сайту для інтернет-магазину
При виборі веб-студії для створення сайту враховуйте наступні фактори:
- дізнайтесь детальну інформацію про компанію;
- досліджуйте портфоліо;
- дізнайтесь з якими системами управління контентом вони працюють (CMS);
- дізнайтесь середню вартість розробки;
- терміни розробки;
- дізнайтесь який функціонал буде і чи можливо його розширення;
- поцікавтесь чи за договором буде здійснюватися робота;
- чи буде Seo-оптимізація;
- чи буде технічна підтримка;
- чи займаються розкруткою сайту.
Digital-агентство WebMaestro створить для Вас сайт, який буде точно відповідати Вашим потребам і вимогам.
Підбір співробітників
Функції адміністратора, продавця, оператора і навіть кур'єра інтернет-магазину Ви можете взяти на себе. Або ж найняти співробітника, який один це все буде робити. На перших порах цього буде цілком достатньо.
Наповнення інтернет-магазину
Контент - головна складова інтернет-маркетингу.
Додати товари на сайт можна вручну або автоматично - шляхом синхронізації інтернет-магазину з 1С. Якщо товарів не багато, то їх можна додати і вручну.
Крім товарів на сайті повинні бути також сторінки контактів, оплати, доставки, гарантії. Добре якщо буде блог з регулярною публікацією статей.
Технічна підтримка сайту
Підтримка сайту - це комплекс дій по обслуговуванню потреб ресурсу, важлива складова процесу функціонування і розвитку сайту.
Технічне обслуговування сайту в WebMaestro гарантує:
- моніторинг роботи сайту;
- стабільність роботи сайту;
- резервне копіювання інформації та БД;
- підтримка домену;
- підтримка поштових скриньок;
- захист від атак;
- очищення тимчасових файлів;
- надання БЕЗКОШТОВНОГО хостингу;
- та ін.
Розкрутка інтернет-магазину
Чим більше цільового трафіку на сайт - тим більше продажів і прибутку. Для залучення покупців в інтернет-магазин застосовують різні інструменти інтернет-маркетингу. Найпопулярніші - це пошукове просування (Seo) і контекстна реклама. Для визначення найбільш вигідних напрямків роботи потрібно регулярно тестувати та аналізувати отримані результати. Відкрити інтернет-магазин можна швидко, а процес розкрутки займе чимало часу (від кількох місяців і більше). Seo-просування є довгостроковою стратегією, результат від якої видно не відразу, але він має стійкий характер. А для швидких продажів краще підходить контекстна реклама.
Висновок
Сьогодні електронна комерція витісняє звичайні магазини. І це не дивно, адже споживачам простіше і дешевше купувати в Інтернеті.
Тому не затягуйте рішення про відкриття інтернет-магазину! Дійте прямо зараз! Інакше пропустите момент, коли можна зайняти бізнес-нішу з мінімальними грошовими і часовими вкладеннями. Це дійсно вигідно і перспективно. Якщо Ви сумніваєтесь або у Вас залишилися питання - звертайтеся до нас за консультацією!
відповісти
відповісти