Faq
Як відкрити свій інтернет-магазин з нуля? [Покрокова інструкція]

Ви вирішили відкрити свою справу? Чудово! Ми Вам допоможемо! У цій статті ми розповімо поетапно як відкрити інтернет-магазин без особливих зусиль.
Відзначимо, що онлайн-торгівля в мережі підходить і для відомих компаній, і для підприємців-початківців.
Для ведення онлайн-бізнесу технічно Вам буде потрібен лише комп'ютер з підключенням до Інтернету.
Етапи розробки інтернет-магазину з нуля і під ключ
- Аналіз конкуренції і вибір ніші (Які товари будете продавати? Хто Ваші конкуренти?)
 - Пошук постачальників (Хто буде постачати товари?)
 - Відкриття розрахункового рахунку (Куди буде надходити оплата?)
 - Вибір назви та доменного імені для інтернет-магазину (Як назветесь?)
 - Реєстрація фірми, хостингу та домену (Узаконьте свою діяльність)
 - Розробка сайту для інтернет-магазину (Хто створить сайт?)
 - Пошук співробітників (Хто буде продавати товари?)
 - Наповнення контентом і товарами (Хто буде писати описи, робити фото- і відео-огляди товарів?)
 - Технічна підтримка сайту (Хто дбатиме про працездатність сайту?)
 - Розкрутка інтернет-магазину (Як будете залучати покупців?)
 
Аналіз ніші і конкурентів

Перед відкриттям інтернет-магазину потрібно провести ретельне дослідження ринку - які товари найменш конкурентні. Від обраної ніші буде залежати Ваш успіх.
Вибираючи товари керуйтеся наступними критеріями:
- Обсяг ринку - не вибирайте занадто вузьких або занадто широких ніш, адже може бути невеликий попит або висока конкуренція.
 - Дослідіть рівень конкуренції - при високій конкуренції Ви можете витратити багато грошей на залучення клієнтів, але та к і не добитися результатів.
 - Динаміка попиту - важливо проаналізувати вибрані товари, чи будуть вони короткочасним трендом або стійкою тенденцією.
 - Націнка на товар - вигідніше продавати товари, один продаж якого принесе хороший прибуток.
 - Доступність постачальників - добре, коли обраний продукт можна купити у багатьох оптових постачальників за схожими умовами.
 - Вартість закупки - маючи обмежений бюджет Ви не зможете закупити велику партію дорогих товарів.
 - Розміри продукції - для товарів з невеликими габаритами не потрібно буде наймати складське приміщення.
 - Умови зберігання - Вас повинні влаштовувати умови зберігання обраних товарів.
 - Сезонність - вигідніше займатися продажами товарів, які популярні незалежно від пори року.
 - Актуальність товару - врахуйте, що існують товари, які втрачають свою актуальність при виході новіших моделей (наприклад, смартфони та інші гаджети).
 - Ціна середнього чека і повторні покупки - вигідніше вибирати такі товари, за якими покупці будуть повертатися знову і знову.
 - Можливість масштабування - вибирайте товари, обсяги продажів яких можна швидко збільшити.
 - Унікальна торгівельна пропозиція - сформуйте УТП, яке вигідно виділить Вас на тлі конкурентів.
 
Вибір постачальників

Здійснювати пошук постачальників потрібно ще до створення інтернет-магазину.
Вибирайте ті продукти, які пропонують кілька оптовиків. Так у Вас не буде проблем таких, як різка зміна цін або відсутність товарів.
Схеми взаємодії з постачальниками:
- купівля і зберігання товарів на власному складі;
 - зберігання на складі постачальника і закупівля при наявності;
 - дропшиппінг (покупки здійснюються на Вашому інтернет-магазині, а товар зберігається на складі у постачальника, який і доставляє його покупцям).
 
Реєстрація компанії

Необхідно буде зареєструватися як приватний підприємець і оплачувати єдиний податок щомісяця.
Вибір і реєстрація хостингу та домену

Доменне ім'я - це адреса Вашого сайту в мережі. Якщо Ви маєте свій бренд або торговельну марку - найкраще, щоб вони були співзвучні з доменом. Доменне ім'я повинне бути коротким, легко запам'ятовувальним і читабельним.
Хостинг - це місце на сервері для розміщення Вашого сайту.
З хостингом і реєстрацією домену ми Вам допоможемо.
Розробка сайту для інтернет-магазину

При виборі веб-студії для створення сайту враховуйте наступні фактори:
- дізнайтесь детальну інформацію про компанію;
 - досліджуйте портфоліо;
 - дізнайтесь з якими системами управління контентом вони працюють (CMS);
 - дізнайтесь середню вартість розробки;
 - терміни розробки;
 - дізнайтесь який функціонал буде і чи можливо його розширення;
 - поцікавтесь чи за договором буде здійснюватися робота;
 - чи буде Seo-оптимізація;
 - чи буде технічна підтримка;
 - чи займаються розкруткою сайту.
 
Digital-агентство WebMaestro створить для Вас сайт, який буде точно відповідати Вашим потребам і вимогам.
Підбір співробітників

Функції адміністратора, продавця, оператора і навіть кур'єра інтернет-магазину Ви можете взяти на себе. Або ж найняти співробітника, який один це все буде робити. На перших порах цього буде цілком достатньо.
Наповнення інтернет-магазину

Контент - головна складова інтернет-маркетингу.
Додати товари на сайт можна вручну або автоматично - шляхом синхронізації інтернет-магазину з 1С. Якщо товарів не багато, то їх можна додати і вручну.
Крім товарів на сайті повинні бути також сторінки контактів, оплати, доставки, гарантії. Добре якщо буде блог з регулярною публікацією статей.
Технічна підтримка сайту

Підтримка сайту - це комплекс дій по обслуговуванню потреб ресурсу, важлива складова процесу функціонування і розвитку сайту.
Технічне обслуговування сайту в WebMaestro гарантує:
- моніторинг роботи сайту;
 - стабільність роботи сайту;
 - резервне копіювання інформації та БД;
 - підтримка домену;
 - підтримка поштових скриньок;
 - захист від атак;
 - очищення тимчасових файлів;
 - надання БЕЗКОШТОВНОГО хостингу;
 - та ін.
 
Розкрутка інтернет-магазину

Чим більше цільового трафіку на сайт - тим більше продажів і прибутку. Для залучення покупців в інтернет-магазин застосовують різні інструменти інтернет-маркетингу. Найпопулярніші - це пошукове просування (Seo) і контекстна реклама. Для визначення найбільш вигідних напрямків роботи потрібно регулярно тестувати та аналізувати отримані результати. Відкрити інтернет-магазин можна швидко, а процес розкрутки займе чимало часу (від кількох місяців і більше). Seo-просування є довгостроковою стратегією, результат від якої видно не відразу, але він має стійкий характер. А для швидких продажів краще підходить контекстна реклама.
Висновок
Сьогодні електронна комерція витісняє звичайні магазини. І це не дивно, адже споживачам простіше і дешевше купувати в Інтернеті.
Тому не затягуйте рішення про відкриття інтернет-магазину! Дійте прямо зараз! Інакше пропустите момент, коли можна зайняти бізнес-нішу з мінімальними грошовими і часовими вкладеннями. Це дійсно вигідно і перспективно. Якщо Ви сумніваєтесь або у Вас залишилися питання - звертайтеся до нас за консультацією!
                        
                                            
                                            
                                            
відповісти
відповісти