BERT: нове оновлення алгоритму Google. Як діяти далі?
Компанія Google в кінці жовтня 2019 року представила світу масштабне оновлення свого пошукового алгоритму, яке отримало назву BERT.
Що таке BERT?
Результати пошукової видачі залежать від того, наскільки правильно Google зрозумів запит користувача. А користувачі не завжди формулюють запити відповідно до вимог пошукача. Тому була розроблена нова технологія — BERT.
BERT — це нова двунаправлена технологія обробки мови, яка аналізує всі слова запиту в залежності від інших фраз в реченні.
Дана технологія буде сприяти отриманню найбільш релевантних відповідей на запити користувачів незалежно від їх формулювання. Тобто тепер буде враховуватися повний контекст фрази, а не окремих слів.
Наприклад, на запити з локацією Google запропонує блок з картою, і компаніями з Google My Business:
Як вплине алгоритм BERT на ранжування і трафік?
Від Google не було офіційних заяв щодо зростання або падіння трафіку. Але він може посилити «нульові» позиції у видачі. А це спровокує падіння трафіку на сайт з органіки.
Ми вважаємо, що дане оновлення допоможе Google ще точніше підбирати відповіді для голосового пошуку і «нульової» видачі.
Локальному бізнесу рекомендуємо зареєструватися в Google My Business і максимально детально заповнити картку компанії.
Представники Google заявили, що нова технологія допоможе відшукати найбільш релевантні відповіді на найнизькочастотніші запити користувачів. Тому також рекомендуємо зосередитися на підборі і впровадженні їх на сторінки сайту.
Як зібрати релевантні низькочастотні запити?
Створення розділу Відповіді-Питання (FAQ) на сайті та оптимізація контенту під нішеві низькочастотні запити виділить Вас серед конкурентів і сприятиме виходу сайту на ТОПові позиції пошукової видачі.
Мікророзмітка FAQ на сайті
Модуль FAQ на сайті
При написанні та оптимізації текстів використовуйте НЧЗ (низькочастотні запити), які містять 3 і більше слова.
Для визначення релевантних ключових запитів використовуйте назви товарів/послуг і локації. Наприклад:
- де купити недорого смартфон в Києві;
- купити смартфон асус зенфон макс про м2 в Києві;
- купити смартфон з Китаю без передоплати в Києві;
- купити смартфон ксіомі Редмен нот 8 Київ;
- купити смартфон з потужною батареєю в Україні;
- купити смартфон 3 гб оперативної пам'яті Київ.
Для пошуку запитів можна використовувати сервіси: Keywordtool, Serpstat, Ahrefs та ін. А також пошукові підказки і автозаповнення Google:
Пошукові підказки Google
Автозаповнення Google
Особливу увагу приділяйте допоміжним фразам, які можуть використовувати користувачі: «дешево», «недорого», «як знайти», «по акції» і т.д.
Впроваджуйте їх в мета-теги і заголовки.
Важливо регулярно розвивати і розширювати свій бізнес і сайт, пропонувати додаткові товари/послуги. Наприклад, компанії які працюють з клієнтами (B2C) можуть розширити свій перелік послуг і перейти на рівень B2B. Це принесе Вам тільки переваги і приверне нових корпоративних клієнтів.
Висновок
Пошукові алгоритми постійно змінюються і удосконалюються, щоб максимально зрозуміти запит клієнта і надати найрелевантніші результати вже на «нульовій» позиції. Якщо зосередитеся на оптимізації локацій, Ви потрапите в ТОП видачі (Local Pack), і це буде сприяти залученню клієнтів з пошуку прямо в точки продажу!
Потрібна професійна розкрутка сайтів, яка буде враховувати алгоритми пошукових систем? Звертайтесь!