У санкцій таких пошукових систем, як Google i Yandex одна мета — не допустити до видачі неякісні сайти з поганим контентом. Тому регулярна перевірка сайту на фільтри має стати обов'язковою процедурою.
Основні ознаки потрапляння сайту під фільтр:
- зменшення трафіку;
- випадання окремих сторінок сайту або всього сайту з пошукової видачі;
- пониження ТІЦ (тематичного індексу цитування);
- нові сторінки не індексуються;
- листи з попередженнями від служби тех підтримки Google чи Yandex.
Пошукові системи накладають санкції вручну або в автоматичному режимі.
Найпоширеніші фільтри пошукових систем
Фільтри Google:
- Panda (погана внутрішня оптимізація сайту — неякісний контент, надмірна реклама, продаж посилань, погані: структура сайту, верстка, поведінкові фактори);
- Penguin (за штучне нарощування кількості посилань, закупку посилань);
- Ручні фільтри (куплені посилання з неякісних ресурсів);
- “Дубльований контент” (контент скопійований з інших сайтів);
- “Биті посилання” (велика кількість неробочих посилань на сторінках сайту);
- “Переоптимізація” (надмірна кількість ключових слів, висока їх щільність).
Фільтри Yandex:
- Мінусінськ (за штучне нарощування кількості посилань);
- АГС (за продаж посилань, неякісний контент);
- “Ти останній” (неунікальний контент);
- “Ти спамний” (переоптимізація ключовими словами, заспамленість);
- Фільтр за погану структуру сайту.
Вивід сайтів з-під фільтрів в Webmaestro може зайняти від кількох тижнів до 6 місяців, все залежить від виду накладених санкцій.
Чому сайти потрапляють під фільтри?
- Зловживання методами seo-оптимізації.
- Велика кількість куплених посилань на сайт.
- Неякісні, неунікальні тексти.
- Одинакові описи товарів, мета-теги (Title, Descriptions).
- Контент з adult-тематики (порно, зброя, казино...).
- Надмірна кількість випливаючих вікон з рекламою.
Виведення сайтів з-під фільтрів в Webmaestro
Ми на ринку близько 10 років, тому зможемо швидко визначити чи дійсно сайт потрапив під санкції і відновити його ранжування.
Як ми виводимо сайти з-під фільтрів?
- Проведення аудиту сайту з метою визначення причин потрапляння під фільтр.
- Звернення до спеціалістів пошукових систем з метою обговорення шляхів вирішення проблеми.
- Написання унікального та якісного контенту, що відповідатиме всім вимогам пошукових систем.
- Захист тексту від плагіату.
- Seo-оптимізація сайту.
- Редизайн сайту (у разі необхідності).
- Видалення посилань з неякісних ресурсів та додавання “природних” посилань з якісних, тематичних ресурсів.
Пам'ятайте, у питаннях оптимізації сайту не можна забувати про баланс корисного і раціонального - не робити все і відразу, інакше сайт обов'язково потрапить під санкції.
Часто буває так, що простіше створити новий сайт, ніж зняти фільтри зі старого, проте спеціалісти веб-студії Webmaestro успішно справляться з цим! Саме тому рекомендуємо замовити виведення сайту з-під фільтру саме у нас!