Ремаркетинг (remarketing) — один із головних інструментів в контекстній рекламі для збільшення проценту конверсій (покупок).
Ремаркетинг (remarketing) в контекстній рекламі Google Adwords спрямований на роботу з користувачами, які вже відвідували сайт, але через якісь причини не здійснили покупку.
Головною перевагою даного інструмента є те, що Ви повертаєте споживачів, які вже знайомі з Вашим брендом чи товарами/послугами. Такі клієнти мають більше бажання здійснити покупку і Ви не втрачаєте зв'язок з ними навіть після того, як вони покинуть сайт в перший раз. Ремаркетинг Google грає роль допоміжного інструмента для повернення користувачів.
Для чого потрібен ремаркетинг?
- Підтримка інтересу до товару чи послуги (утримання фокусу на товарі чи послузі).
- Реклама замінників товарів чи послуг (реклама аналогічних товарів чи послуг).
- Реклама комплементарних товарів чи послуг (реклама товарів чи послуг, які можуть бути доповненнями до основної покупки).
- Організація розпродажів (наприклад, коли в магазині розпродаж — реклама показується всім користувачам, які були на сайті протягом 1 року).
- Розкрутка нового товару чи послуги (при запуску продаж нових продуктів чи послуг клієнтам, які раніше щось купили на сайті).
Приклади:
Етапи налаштування ремаркетингу
- Визначення цілі та стратегії.
- Формування аудиторії для показу реклами.
- Налаштування контекстно-медійної мережі.
- Оплата рахунку та запуск реклами.
Крім налаштування ремаркетингу в Луцьку, в нас Ви можете замовити повний спектр послуг для успішного ведення бізнесу в інтернеті: