Для інтернет магазину MOTODIM було налаштовано контекстну рекламу для конкретного напрямку товарних категорій. Реклама активізовувалась для сезонного показу, що в свою чергу дало очікуваний результат.
- Інтегровано тег ремаркетингу AdWords
- Налаштовано відслідковування конверсій
- Визначено потенціал по клікам, по всім областям індивідуально
- Зібрано усі можливі запити що принесуть результат
- Створено на наповнено базу мінус слів
- В базу мінус слів внесені слова які взагалі не приносили конверсій
- Здійснений великий комплекс робіт для мінімізації ціни за клік
- Налаштовано розширення оголошень
- Налаштовано фіди з підстановкою міст
Етапи роботи
Після збору семантичного ядра для кожної групи оголошень, створено релевантні оголошення
Контекстна реклама - один з найефективніших різновидів реклами в інтернеті. Ключова перевага в тому, що вона діє вже з перших хвилин активації та передбачає гнучкі налаштування.
- Зібрано найбільш релевантні ключові запити
- Утворено оголошення, які дали високі показники CTR
- Ретельно пропрацьована база мінус-слів
- Завдяки спеціальним алгоритмам досягнуто мінімальної ціни за клік
- Отримано велику кількість конверсій, затративши при цьому мінімум коштів.
Досягнуто 10 000 переходів в тиждень!
Збільшено кількість переглядів за сеанс
Конверсії збільшились удвічі