
Основна інформація:
Домен: https://autoliga.net.ua
Тематика: автозапчастини б/у з розбірки
Регіон: Україна
Сегмент ринку: B2C
Особливості: одна із найпопулярніших українських авторозбірок
Завдання по розкрутці сайту:
- зростання трафіку шляхом зростання позицій в пошуковій видачі
- пошук точок зростання проекту
- збільшення кількості замовлень
Проведені роботи:
- аналіз конкурентів та цільової аудиторії
- складання семантичного ядра
- кластеризація запитів
- створення seo-структури сайту
- розробка контент-маркетингової стратегії
- внутрішня оптимізація
- Seo-аудит
- пошукова оптимізація
- нарощування зовнішніх посилань
- налаштування систем веб-аналітики
- аналіз Usability
- аналіз конверсій і трафіку
- підвантаження товарів з сайту в прайс-агрегатори
- та багато іншого.
Інтернет-магазин Автоліга просувався з нуля та на сьогодні зайняв провідні позиції серед українських авторозбірок. Дуже багато запитів було виведено в Топ-10 Google.
Розгляньмо детальніше, що саме ми робили.
Seo-просування Autoliga
Для покращення видимості сайту в пошуковій видачі ми зайнялись пошуковим просуванням, одним з найбільш рентабельних інструментів інтернет-маркетингу.
Аналіз
1. Аналіз конкурентів та цільової аудиторії
Найперше був здійснений аналіз конкурентів в пошуковій видачі. Порівнювались такі показники:
- трафік
- вік домену
- кількість сторінок в пошуці
- зовнішні посилання
- мобільна адаптивність
- час завантаження сторінок
2. Сео-аналіз
Відразу після закінчення робіт по створенню сайту був проведений сео-аналіз, який виявив певні недоліки, що негайно були виправлені.
3. Аналіз зручності користування сайтом (юзабіліті)
Системи аналітики дали змогу дослідити поведінку користувачів на сайті і виявити «слабкі» сторони. На основі отриманий даних був здійснений редизайн, покращена структура меню, навігація та перелінковка.
Seo-оптимізація
Внутрішня оптимізація
- Зібрана семантика
- Розподіл семантики по групах та розробка seo-структури
- Розроблена контент-стратегія та написані сео-тексти
- Оптимізовані мета-теги
- Збільшена швидкість завантаження сторінок
- Змінена структура меню та URL
- Підключена мікророзмітка Shema.org і Open Graph
- Налаштована пагінація
- Здійснена внутрішня перелінковка сторінок
- Зменшений рівень вкладеності сторінок
- Адаптивна верстка
- Сайт переведений на безпечний HTTPS протокол
- Налаштовані системи веб-аналітики (Google Analytics та Google Page Speed)
- Складений robots.txt та sitemap.xml
- Розроблений модуль FAQ та виведений у мікророзмітці
Зовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація — це збільшення зовнішніх посилань на Ваш сайт, за рахунок яких росте довіра (репутація) пошукових систем і відповідно покращуються позиції в пошуковій видачі. Для створення бази зовнішніх посилань були відібрані тільки якісні тематичні сайти: каталоги, дошки оголошень, блоги, соц мережі, сайти партнерів, відгуки та ін.
Також було реалізоване підвантаження товарів з БД сайту в прайс-агрегатори.
Результат:
- Трафік стабільно росте
- Збільшується загальна кількість ключових слів у пошуку
- Зайняли ТОПові позиції по багатьом ключовим словам
Результати в Google (GIF)
- Відповідно значно зросли продажі, а разом і з ними дохід клієнта.
P.S. В даному звіті представлені скріншоти із загальнодоступних SEO-сервісів, таких як – Ahrefs, Serpstat, ...




