CRM (Customer Relationship Management) - система управління взаємовідносинами з клієнтами. Дозволяє вести базу існуючих клієнтів і залучати нових, фіксуючи при цьому всі події (листи, дзвінки, зустрічі, продажі). У нас Ви можете замовити інтеграцію сайту з будь-якою CRM-системою (Bitrix24, АмоCRM, OpenBoxCRM та ін.).
Інтеграція сайту з OpenBox CRM
Інтеграція сайту з Bitrix24 CRM
Інтеграція сайту з AmoCRM
Що дасть інтеграція CRM і інтернет-магазину?
- Об'єднання всіх клієнтів в одній базі
Ви завжди будете в курсі коли клієнт вперше купив у Вас, якими товарами цікавився, коли втратив інтерес. Всі взаємодії з клієнтом будуть записані в одному місці. - Планування продажів
За допомогою готових інструментів менеджери будуть управляти бізнес-процесами, стежити за станом угоди, складати плани подальших дій. - Управління продажами
CRM-система покликана допомогти менеджерам здійснювати планування продажів, управляти операціями і робити ефективнішими різні канали продажів. Вона зберігає всю історію комунікацій з клієнтами, що допомагає проводити аналіз поведінки клієнтів і складати індивідуальні пропозиції, завойовуючи лояльність при цьому. - Автоматизація завдань і маркетингових процесів
Якщо налаштувати сценарії автоматизуються створення завдань, e-mail-розсилка, опитування клієнтів та інші процеси. - Автоматизація документообігу
Система має всі інструменти для внутрішнього і зовнішнього документообігу: створення документів по шаблонах, підготовки документів до друку, оперативний пошук потрібних документів в системі, формування бази документів та ін. - Управління товарами/послугами
За допомогою CRM системи можна структурувати і керувати каталогом товарів/послуг, вести облік знижок і акцій. - Управління робочим часом
Система веде облік робочого часу кожного співробітника, що позитивно позначається на роботі компанії в цілому. Це дозволяє співробітникам правильно організувати свій робочий час, відзначати виконані завдання і планувати справи на майбутнє. - Детальна аналітика
Система надає статистичні дані. Ви побачите загальну картину продажів і зможете зрозуміти проблемні місця воронки продажів. Це допоможе побачити роботу менеджерів, проблеми клієнтів і чому вони не йдуть на співпрацю з Вами. - Контроль над роботою менеджерів
Ви завжди зможете подивитися як працює кожен з Ваших менеджерів, які завдання він виконав і що планує робити далі, скільки зробив дзвінків і скільки листів відправив, як розмовляв з клієнтами. - Налагодження спілкування всередині компанії
Система допоможе налагодити взаємодію та обмін інформацією всередині компанії: синхронізує дії співробітників, здійснювати контроль виконання ролі кожного в угодах, розподілить завдань між співробітниками різних відділів. - Автоматичне нагадування
За допомогою автоматичних нагадувань про завдання, Ваші менеджери нічого не забудуть. - Порядок у всіх бізнес-процесах
Порядок в базі клієнтів допоможе збільшити продажі - здійснювати допродажі, повторні продажі, ефективніше працювати з відмовами.
Що саме входить в дану послугу
Робимо на основі API (частково з кабінету):
- налаштовуємо двосторонній обмін інформацією між сайтом і CRM;
- інтеграція з формою замовлення товару/послуги на сайті;
- інтеграція з 1С;
- занесення відгуків клієнтів безпосередньо в CRM;
- налаштовуємо інтеграцію CRM з будь-якими віджетами (зворотний дзвінок, whatsapp і т.д.);
- встановлення на сервер.
Робимо з особистого кабінету:
- інтеграція з емейлами менеджерів;
- інтеграція CRM з системами веб-аналітики;
- інтеграція CRM з IP-телефонією;
- інтеграція CRM з онлайн-консультантом;
- інтеграція CRM з емейл-розсилкою;
- управління продуктами та категоріями продуктів в CRM;
- створюємо статуси угод, поля для контактів, класифікації списків, теги для пошуку;
- налаштовуємо автоматизацію бізнес процесів (створення завдання менеджеру, відправка SMS замовнику про стан замовлення і т. д.).
Вартість впровадження CRM буде залежати від складності. Умови Ви можете дізнатися звернувшись до наших менеджерів.