У 2015 році Google заявив про появу нового виду реклами в поштових скриньках Gmail на вкладці “Промоакції” - Gmail Sponsored Promotions (GSP).
Зараз GSP являється повноцінним інструментом для реклами, а Gmail — площадкою, на якій потенційні чи існуючі клієнти будуть бачити Вашу рекламу. Це потужний інструмент з можливість налаштування оригінального дизайну за допомогою HTML-шаблона та існуючих методів таргетинга, які не доступні в інших видах контекстно-медійсної мережі, і збільшують ймовірність здійснення замовлення
Приклад реклами:
Приклад реклами dodomy.com.ua (mobile version)
Реклама товарів, які переглядав користувач в цьому інтернет магазині
Перехід з реклами gmail в картку товару та оформлення замовлення
Приклад банерної реклами в gmail (mobile version)
Кому корисна реклама Gmail?
- для довгострокового вибудовування відносин з новими клієнтами;
- для роботи з БД вже існуючих клієнтів;
- тим, хто хоче збільшити продажі через Інтернет;
- проінформувати споживачів про свої товари чи послуги, акції;
- підвищити впізнаваність бренду.
Формати оголошень в GSP
- банерні оголошення (в шаблон листа додається зображення);
- оголошення у виді каталогу декількох товарів (до 6 товарів, на кнопці можна розмістити інформацію про вартість і вказати посилання на товар);
- текстові оголошення з активною кнопкою (зображення товару чи послуги, заголовок, короткий опис, кнопка із закликом до дії);
- індивідуальний варіант (власний custom HTML — відео, кнопки із закликом, форми замовлення, номер телефону).
Переваги реклами в Gmail (GSP)
- таргетинг рекламних кампаній (на створення списків електронних адрес клієнтів, на схожі аудиторії, на ключові слова чи домени, на інтереси, теми, стать і вік);
- широкий захват аудиторії;
- низька вартість плати за клік.
Замовити налаштування реклами в Gmail Луцьк Ви можете у веб-студії Webmaestro. Багаторічний досвід наших спеціалістів допоможе Вам ефективно вести бізнес в Інтернеті.