SEO Specialist: знання, вміння, обов'язки
Кожен власник бізнесу в мережі хоче мати багато відвідувачів і, відповідно, багато продажів. У цій статті ми хочемо роз'яснити базові обов'язки seo-фахівця і якими знаннями та вміннями потрібно володіти, щоб отримати таку посаду.
Що повинен знати Junior SEO Specialist?
Починаючий Seo-фахівець повинен розуміти принципи роботи пошукових систем.
На ранжування сайтів впливає їх зовнішня і внутрішня оптимізація. Робота Seo-фахівця спрямована на поліпшення цих факторів (оптимізація структури сайту, наповнення корисним контентом і ключовими фразами, робота над репутацією в мережі та ін.).
Якщо сайт відповідає всім цим критеріям - пошукові роботи піднімають його високо в пошуковій видачі.
Розкрутка сайту досить тривала процедура, яка вимагає регулярної роботи і аналітики.
Потрібно знати:
- алгоритми роботи пошукових систем;
- принципи інтернет-маракетингу;
- ази інтернет-реклами;
- правила копірайтингу;
- мати поняття про те, яким повинен бути зручний сайт (юзабіліті).
Що повинен вміти SEO Specialist?
Всі вимоги до фахівця даної сфери ми описали в нашій вакансії на посаду "Seo-спеціаліст".
Ось деякі з них:
- складання широкого семантичного ядра
- комплексна внутрішня оптимізація сайту
- складання мета-тегів Title, Description
- знання Seo-програм і сервісів (Serpstat, ScreamingFrog, WebSite Auditor, TopSite ін.)
- наявність сертифікатів Google Analytics і Google Adwords
- нарощування маси зовнішніх посилань (LinkBuilding)
- розробляти стратегії розвитку сайтів
- та ін.
Перевагою буде:
- наявність портфоліо
- знання англійської мови
- базові знання HTML, PHP, CSS
- креативність
Seo-фахівець має багато займатися аналізом: загального стану сайту, його конкурентів, трендів на ринку, а потім впроваджувати поліпшення на сайт.
Етапи пошукової розкрутки сайту
- Збір та впровадження семантики (ключових фраз, які описують діяльність замовника)
- Внутрішня оптимізація (наповнення сайту: мета-теги, контент, швидкість завантаження, налаштування robots.txt і sitemap.xml)
- Зовнішня оптимізація (робота з зовнішніми посиланнями на сайт)
Посадові обов'язки сеошника
- проведення seo- і юзабіліті-аудиту сайту;
- моніторинг конкурентів;
- розробка стратегії розвитку;
- поліпшення поведінкових факторів;
- відстеження змін алгоритмів пошукових систем і відповідна оптимізація сайту;
- написання seo-статтей;
- моніторинг позицій сайту;
- складання звітів для замовників.
Як стати хорошим сео-фахівцем?
- Поєднання теорії та практики. Отримуючи теоретичні знання паралельно пробуйте впроваджувати отримані знання на практиці (наприклад, на власний сайт). Спеціалізовані курси та стажування - найкращий спосіб стати професійним сео-фахівцем.
- Для оперативного аналізу та коректного збору семантичного ядра навчіться користуватися Seo-тулами: Serpstat, Google Analytics, ScreamingFrog та ін.
- Регулярно моніторте зміни і новинки на ринку. Будьте креативними та пробуйте впроваджувати щось унікальне.
- ЛЮБІТЬ ТЕ, ЩО РОБИТЕ!
Веб-студія Webmaestro - це досвідчені професіонали, які не тільки створять якісний інтернет-ресурс, але і зроблять його лідером ніші! Звертайтеся!
відповісти
відповісти