Ми в соціальних мережах
Я тут, тому що хочу:

Переоптімізація сайту: що це таке і як з цим боротися?

3 хв. 22-03-2019

По суті, оптимізація сайту - це внесення змін на сайт для відповідності вимог пошукових систем. Якщо сайт перенасичений такими елементами, які пошуковики враховують при ранжируванні - це значить, що сайт переоптимізований і пошукові системи не дадуть йому зайняти ТОПові позиції пошукової видачі.

У цій статті ми розповімо яким чином переоптимізація впливає на просування сайтів.

Чому не у всіх виходить оптимізувати сайт?

У своїй роботі SEO-фахівці Webmaestro часто зіштовхуються з такою проблемою: власники сайтів скаржаться на погіршення позицій в Google. Коли проводять SEO-аудит сайту, то з'ясовують, що він переспамлений ключовими словами. Попередні "оптимізатори" вважали, що чим більше ключових слів на сторінці, тим швидше він займе ТОПові позиції в пошуковій видачі.

Це абсолютно неправильний підхід.

Звичайно, раніше такий підхід працював, але алгоритми пошукових систем розвинулися і перестали любити таку надмірність. А ще переспам ключовими фразами погіршує читабельність тексту і дратує читачів. Це погіршує поведінкові фактори, що призводить до зниження відвідуваності сайту, зменшення конверсій, і як наслідок, зниження позицій в пошукових системах.

Але переспам - це всього лише один з різновидів переоптимізаціі, насправді їх може бути багато.

Seo-оптимізація

Ознаки переоптимізації сайту

Переоптимізація сайту

  1. Переоптимізація мета-тегів (Title, Description)

    Title - найважливіший мета-тег. Багато "оптимізаторів" намагаються запхнути в нього відразу всі розкручувані ключові слова.


    Переоптимізація Title

    Не варто в Title і Description писати перелік всіх просуваних слів. Пишіть читабельні мета-теги з 1 основним запитом!

  2. Переоптимізація заголовків, підзаголовків

    Заголовок Н1 дуже важливий при оптимізації і повинен бути на всіх сторінках. І тому дуже часто його намагаються "оптимізувати". В заголовки/підзаголовки також не варто намагатися вписати всі просувані слова, а зробити їх нормальними, використавши основну фразу.


    Переоптимізація заголовків
  3. Переоптимізація текстів

    Досі є сайти, які намагаються писати об'ємні тексти напхані ключовими словами. Це впливає на просування сайтів тільки з негативного боку. Також не варто використовувати прихований текст і виділяти ключові слова жирним або курсивом.


    Seo-тексти
  4. URL сайту

    В URL сайту "оптимізатори" також намагаються напхати ключових слів. Це допустимо, але в міру. Google має спеціальний фільтр EDM, який бореться з такими сайтами.


    Переоптимізований URL
  5. Перелінковка на сайті

    Грамотна внутрішня перелінковка дуже важлива, але не варто використовувати її занадто часто або в заголовках. А ще на сторінці повинно бути не більше 100 зовнішніх посилань (з урахуванням посилань з меню).


    Переоптимізація перелінковки

Висновок

Переоптимізація сайту відразу впадає в очі і користувачам, і пошуковим системам. Це говорить в першу чергу про неграмотність "оптимізатора" і спроби маніпулювати результатами пошукової видачі. Через неї легко можна потрапити під фільтри пошукових систем і надовго зникнути з видачі. Пам'ятайте головний принцип "Що занадто, то не здорово"!

Коментарі
Потрібен ПРОФЕСІЙНИЙ сайт для Вашого бізнесу?
webmaestro
WebMaesto

Розробка, розкрутка та підтримка сайту

Ми не просто розробляємо сайти, ми створюємо ефективні інструменти для Вашого бізнесу.

facebook telegram viber smartphone