Що потрібно знати перед відкриттям інтернет-магазину певної тематики?
Звичайно, існують певні єдині стандарти при створенні інтернет-магазину, але кожна ніша має свої особливості. Наприклад, при створенні інтернет-магазину автозапчастин ми враховуємо нюанси, які не дуже важливі для взуттєвих інтернет-магазинів.
У цій статті ми розповімо про те, на що слід звертати увагу перед створенням і розвитком інтернет-магазину певної тематики.
Інтернет-магазин одягу
Як розроблявся інтернет-магазин дизайнера одягу Alona Cini дізнаєтесь у розділі Портфоліо ---> https://webmaestro.com.ua/ua/portfolio-development/https-webmaestrocomua/
Враховуйте, що попит сезонний. Наприклад, літні сукні більше купують навесні-на початку літа і т.д.
А ще успішність інтернет-магазину залежить від правильного вибору постачальника. Адже буває, що постачальника можна знайти тільки за кордоном.
Враховуйте такі нюанси:
- обов'язково додайте на сайт таблицю розмірів, щоб зменшити повернення товарів;
- якщо Ви хочете торгувати китайськими товарами - заздалегідь замовте пробну партію, щоб оцінити якість продукції;
- запасіться різними розмірами однієї моделі;
- найпопулярніший - жіночий одяг, і він відмінно продається в соц мережах.
Інтернет-магазин взуття
Як розроблявся інтернет-магазин взуття Stepiko дізнаєтесь у розділі Портфоліо ---> https://webmaestro.com.ua/ru/portfolio-development/stepiko/
Взуття потрібне всім і завжди, тому попит на нього буде завжди. Каталог продукції потрібно розробити таким чином, щоб відвідувач в будь-яку пору року міг легко знайти потрібне взуття.
Враховуйте такі нюанси:
- на сайті повинне бути сортування товарів за популярністю;
- з інтернет-магазинами брендового взуття важко конкурувати, тому орієнтуйтеся на більш доступне взуття;
- асортимент повинен включати моделі для різних пір року і різних стилів;
- клієнтів потрібно залучати з різних каналів (соц мережі, e-mail-маркетинг і т.д.);
- найпопулярніше - дитяче взуття, потім йде жіноче, а потім чоловіче взуття.
Інтернет-магазин дитячих товарів та іграшок
Як розроблявся інтернет-магазин дитячих товарів Twins дізнаєтесь у розділі Портфоліо ---> https://webmaestro.com.ua/ua/portfolio-development/twins/
Інтернет-магазини дитячих товарів можуть продавати: одяг, взуття, іграшки, товари для гігієни і т.д. Найбільший попит має дитячий одяг та іграшки. Конкуренція тут помірна.
Враховуйте такі нюанси:
- всі товари повинні бути сертифікованими і екологічно безпечними;
- повинен бути широкий асортимент і різні постачальники;
- найбільш затребувані іграшки та одяг для дітей віком від 1 до 3 років;
- перших покупців можна легко знайти на тематичних форумах і в соціальних мережах;
- подумайте, де будете зберігати товари.
Інтернет-магазин автозапчастин
Як розроблявся інтернет-магазин автозапчастин Avto7 Ви можете дізнатись в разділі Портфоліо ---> https://webmaestro.com.ua/ua/portfolio-development/https-avto7comua-/
Тепер навіть запчастини люди стали купувати в Інтернеті. Це дуже вигідна ніша, адже попит на таку продукцію постійно зростає.
Враховуйте такі нюанси:
- запчастини для машин виробляються в Азії, країнах СНД, Америці, Європі, тому охопити відразу весь сегмент буде складно;
- деталі можуть мати великі розміри і може виникнути проблема з їхнім зберіганням, тому краще забирати їх відразу у постачальника;
- існує десятки тисяч різноманітних деталей, тому враховуйте це при виборі CMS для сайту і зупиніться на продукції декількох брендів;
- продавець обов'язково повинен добре розбиратися в продукції.
Інтернет-магазин електроніки
Побутова техніка і електроніка - найконкурентніша сфера. Але це не заважає з'являтися новим сайтам, адже такі товари мають постійний попит, а обсяг ринку дуже великий.
Варто враховувати такі нюанси:
- каталог товарів може бути величезний, тому вибирайте надійні платформи для управління контентом;
- дуже важливо працювати над отриманням позитивних відгуків про товари та роботі менеджерів;
- як доповнення до основних товарів пропонуйте різні аксесуари (наприклад, для смартфона - чохол, плівка, навушники і т.п.);
- якщо товари низькомаржинальні - залучайте покупців не ціною, а якістю обслуговування (для підвищення лояльності клієнтів).
Інтернет-магазин косметики та парфумерії
Ніша косметики також є досить конкурентною, але знаходяться сміливці, які все ж готові випробувати свої сили. Попит на косметику ніколи не зникне, адже люди завжди хочуть мати чудовий вигляд і стежать за собою. Такий бізнес хороший тим, що якщо покупцеві сподобається Ваш продукт, він знову і знову буде повертатися за покупками.
Враховуйте такі нюанси:
- для професійної та лікувальної косметики можна поставити велику націнку, але для торгівлі такими товарами потрібна фармацевтична ліцензія;
- уважно вибирайте постачальників, бо існує багато підробок;
- наперед визначте цільову аудиторію;
- підготовте програму лояльності для отримання постійних клієнтів.
Інтернет-магазин сувенірів та подарунків
В основному сувеніри та подарунки - це сезонні товари, але якщо правильно підібрати асортимент, то можна отримувати прибуток цілий рік. Врахуйте, що на такий тип товарів важко спрогнозувати попит і конкурентів досить багато, тому постарайтеся запропонувати що-небудь унікальне.
Для залучення клієнтів можна використовувати контекстну рекламу.
Ретельно підходьте до вибору асортименту - він повинен бути максимально різноманітним і оригінальним.
Інтернет-магазин біжутерії
Біжутерія буде мати попит завжди. Така тематика орієнтується на жінок і на неї можна ставити і 300% націнки, при цьому її все одно купуватимуть. Конкуренція велика і в пошукових системах, і в соц мережах.
Враховуйте такі нюанси:
- визначіть, яку біжутерію Ви будете продавати - елітну або бюджетну;
- в цій тематиці складно визначити що саме потрібно покупцеві;
- якщо трафік буде рости, можна запропонувати й інші товари - жіночі аксесуари.
Висновок
Тепер Ви чітко розумієте, що в кожній ніші є свої особливості, від знання яких буде залежати Ваш успіх. Сподіваємося ці поради будуть Вам корисні.
Якщо Ви звернетесь в веб-студію Webmaestro - ми не тільки допоможемо вибрати нішу, а й створимо прибутковий інтернет-магазин, який втілить Ваші мрії в життя!
відповісти
відповісти