Графік видимості сайту
Перевірка позицій запитів в пошуку Google.com.ua (GIF АНІМАЦІЯ)
Виросла кількість охоплюваних пошукових фраз
Піднялась кількість зсилаючих доменів
Кількість конверсій суттєво зросла
Сайт в пошуку Google.com.ua, по запиту "счетчики газа"
Виконаний комплекс робіт по розкрутці:
- аналіз ринку
- збір та кластеризація ключових запитів
- розробка Seo-структури сайту
- контент-маркетингова стратегія
- Seo-аудит
- аналіз юзабіліті
- веб-аналітика
- внутрішня оптимізація (перелінковка)
- зовнішня оптимізація (LinkBuilding)
- налаштування контекстної реклами
- пошукова оптимізація сайту (Seo)
- створення та налаштування Youtube-каналу
- збільшення конверсії
- та багато іншого
Розкрутка інтернет магазину Газметер відбувалася з нуля. На сьогоднішній час він зайняв лідируючі позиції ТОП-3 Google по запитах “счетчики для газа”, “счетчики газа”, “счетчики газовые”, “купить счетчик газа”, “лічильники газу”, “газові лічильники” і т.д.
Ключові слова та позиції в пошуку Google.com.ua (02.03.2018)
Розглянемо конкретніше, що і як ми робили:
Seo-просування Gazmeter
Для того, щоб сайт зайняв провідну позицію в пошуковій видачі і привабив максимум трафіку наші сили направились на пошукове просування і в першу чергу на аналіз.
Аналіз
Оскільки сайт розроблювався нами з нуля, першочерговим завданням було аналіз ринку (конкурентів в пошуковій видачі) та цільової аудиторії.
- Аналіз ринку (конкурентів)
Проаналізували конкурентів Газметер в бізнес-ніші. Моніторинг здійснювався по наступних показниках:- вік домену
- відвідуваність сайту
- кількість проіндексованих сторінок в Яндексі та Гуглі
- юзабіліті
- зовнішні посиланнями
- мобільна адаптивність
- швидкість завантаження сторінок сайту
- Seo-аудит
Seo-аудит роблять для визначення параметрів, які напряму впливають на успіх просування сайту. Нами був здійснений технічний аналіз сайту з подальшим виправленням знайдених недоліків. - Юзабіліті-аналіз
На сьогоднішній день зручність використання веб-ресурсу являється одним з найважливіших моментів при роботі з поведінковими факторами. Проведений юзабіліті-аудит та виявлені певні труднощі при роботі користувача з сайтом. У зв'язку з цим, був проведений комплекс робіт для збільшення зручності навігації по сайту та здійснення покупок.
SEO-оптимізація
Далі здійснювалась Seo-оптимізація сайту, що призвело до росту позицій в пошуковій видачі.
Внутрішня оптимізація
- Збір ключових запитів та їхня кластеризація (групування)
- Складання грамотної seo-структури
- Прописали мета-теги (Title, Description)
- Організація правильної структури тексту та прописання тегів (Alt-тексту зображень, заголовків H1-H3)
- Внутрішня перелінковка
- Налаштування robots.txt та sitemap.xml
- Налаштування мікророзмітку сторінок
- Налаштування Google Analytics
- Переведення сайту на безпечний протокол https
Зовнішня оптимізація
- Крауд-маркетинг (нарощування “природних” посилань з трастових ресурсів)
- Реєстрація сайту в тематичних каталогах
- Товарні оголошення на тематичних ресурсах
- Статті з посиланнями на сайт



