
Контекстна реклама надзвичайно корисна не тільки для бізнесу, але й приносить чималих результатів для SEO просування сайту. Зокрема все починається з відвідуваності, кожен користувач що залучений завдяки рекламі це не просто потенційна конверсія, але й позитивний поведінковий фактор для розкрутки.
Для інтернет магазину GazMeter було продумано та налаштовано контекстну рекламу з націленням на всю територю України. Налаштування здійснювалось поступово, з дотриманням розумного планування бюджету.
- Інтегровано тег ремаркетингу AdWords
- Налаштовано відслідковування конверсій
- Визначено потенціал по клікам, по всім областям індивідуально
- Зібрано усі можливі запити що принесуть результат
- Створено на наповнено базу мінус слів
- В базу мінус слів внесені слова які взагалі не приносили конверсій
- Здійснений великий комплекс робіт для мінімізації ціни за клік
- Налаштовано розширення оголошень
- Налаштовано фіди з підстановкою міст
Результати рекламної кампанії GazMeter (GIF SCREEN)
Перша за все було проаналізовано конкурентів. Це дало нам чіткий орієнтир для досягнення конверсій.
Утворено оголошення з високим CTR
Насправді високий показник досягнули не тільки завдяки самому оголошенню, але й завдяки багатьом іншим факторам
Охоплення реклами
Зменшено ціну за клік
Бюджет рекламної компанії був чітко визначений заздалегідь, нашим завданням було на скільки це можливо зменшети вартість переходу. В результаті чого ціль була успішно досягнута. Ціна за клік зменшилась удвічі! Зберігши при цьому усі інші ключові показники.
Оскільки реклама працювала на Всю Україну, ми інтегрували fid міст, який підставляє назву міста в оголошення в залежності від геотаргетингу
Стрімкий ріст конверсій
Успішна комбінації контекстної реклами та ефективної розкрутки дало відмінний результат для конверсій. Всі поставлені цілі з нашої сторони були успішно виконані.

